🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40955.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ارسال توییت ۳۵۰۰۰ کاراکتری در توییتر با کمک آسیب پذیری آن

روز گذشته دو کاربر آلمانی توییتر موفق شدند محدوده کاراکتری این پلتفرم را پشت سرگذاشته و پیامی حاوی ۳۵۰۰۰ کاراکتر را در آن توییت کنند. آنها برای این منظور پیام خود را در قالب یک URL ...

روز گذشته دو کاربر آلمانی توییتر موفق شدند محدوده کاراکتری این پلتفرم را پشت سرگذاشته و پیامی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - حاوی ۳۵۰۰۰ کاراکتر را در آن توییت کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - آنها برای این منظور پیام خود را در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - قالب یک URL با کلمات نامفهوم در آوردند و از این طریق توانستند پیام شان را پست کنند.

البته اشاره کنیم که توییتر بلافاصله این پیام را حذف کرد اما برای لحظاتی کلیه گلایه ها در مورد افزایش محدوده توییت ها به ۲۸۰ کاراکتر رنگ باخت و مرزهای تازه ای برای تعامل در این شبکه اجتماعی تعریف شد.

یکی از این کاربران که Timrasett نام دارد همراه با کمک کاربر دیگری به نام HackneyYT موفق به کشف این آسیب پذیری شدند و توانستند با همراهی یکدیگر توییت ۳۵۰۰۰ کاراکتری خود را ارسال نمایند. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - البته همانطور که مشاهده می کنید متن ارسالی توسط این دو نفر کاملا نامفهوم به نظر می رسد اما با حذف کدگذاری های توییتر مانند CC تاحدودی می توان به کلیت آن پی برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران

جالب آنکه توییتر به صورت موقتی دسترسی این دو کاربر به اکانت هایشان را حذف کرد اما حساب های کاربری آنها حالا مجددا فعال شده است (البته بعد از عذرخواهی شان از توییتر به این خاطر). این را هم اضافه کنیم که بعد از این اتفاق HackneyYT توییت جدیدی را منتشر کرد و در آن اظهار نمود که همچنان با کمک دوست خود به بررسی توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - و پیدا کردن باگ های آن ادامه خواهند داد.

سخنگوی توییتر نیز در واکنش به این خبر اعلام کرد که این باگ حالا رفع شده است و مجددا قوانین این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - شبکه اجتماعی را یادآور شد که براساس یکی از آنها بررسی یا تست آسیب پذیری های موجود در این شبکه ممنوع است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تخشا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
ای بابا، شرکت الو هیچی! من که قبلاً از این شرکت خدمات دریافت کرده بودم، خیلی خوب بوده بود. ولی این بار، تعمیر اجاق گاز و فر ایندزیت KP 9 F11SKG در شهر شهسوار از طرف این شرکت انجام شده بود و مشتری چندان خوشحال نبود. نمیدونم آیا به خاطر ناکارامدی تعمیرکار شرکت بود یا به خاطر اینکه خود اجاق و فر که دیگه خیلی قدیمی شده و نمی‌تونست بازیابی‌شون کنن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone