🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25539.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سایت رسمی مونرو هک شد؛ احتمال سرقت موجودی حساب کاربران

وب سایت رسمی رمزارز مونرو به فایل بدافزار آلوده شده و می تواند موجودی حساب کاربران را به سرقت ببرد. به تازگی یکی از کاربران این سایت توانسته فایل بدافزار را شناسایی کرده و آن ...

وب سایت رسمی رمزارز مونرو به فایل بدافزار آلوده شده و می تواند موجودی حساب کاربران را به سرقت ببرد.

به تازگی یکی از کاربران این سایت توانسته فایل بدافزار را شناسایی کرده و آن را روی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - سایت گیت هاب آپلود نماید. تیم مونرو هم این موضوع را تأیید کرده و گفته که وب سایت آنها هک شده است.

کاربر مورد بحث بعد از دانلود فایل باینری مخصوص نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - 64 بیتی لینوکس از سایت مونرو و اجرای آن از طریق خط فرمان لینوکس به این موضوع برخورده است. پس از دانلود برنامه نصب از سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - اصلی، هش SHA256 فایل دانلود شده با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - مقدار اعلام شده از سوی مونرو مغایرت دارد که نشان می دهد فایل تغییر کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان

تیم مونرو با تأیید هک شدن وب سایت و آلوده بودن نرم افزار کیف پول - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - مونرو، می گوید:

«به تمام افرادی که از روز دوشنبه کیف پول CLI مونرو از سایت دانلود کرده اند، اکیداً پیشنهاد می کنیم که هش فایل باینری را چک کنند. اگر مقدار هش با مقدار اعلام شده در سایت مغایرت دارد، فایل را حذف کرده و دوباره نسبت به دانلود آن اقدام نمایند. فایل دانلود شده را به هیچ وجه اجرا نکنید.»

در حال حاضر حداقل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - کاربران از سرقت موجودی کیف پول رسمی مونرو خبر داده است. این کاربر در وبسایت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - ردیت گفته که حدود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - 9 ساعت پس از اجرای فایل باینری، موجودی مونرو به ارزش 7000 دلار از کیف پولش به سرقت رفته است.

در حال حاضر تیم مونرو مشغول ارزیابی وضعیت و بررسی هک هستند تا ببینند هکرها چگونه به سرور دانلود آنها دسترسی پیدا کرده اند. ظاهراً فایل باینری کنونی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - در وب سایت مونرو آلوده نیست و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

اگرچه هنوز نمی دانیم هکرها چه مقدار از دارایی کاربران را به سرقت برده اند، اما به خوبی می توان اهمیت بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سنقر استان کردستان - هش فایل ها و چک کردن مقدار حاصل با مقدار رسمی را درک کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone