🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32191.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آشنایی با استارتاپ رد کالا در الکامپ ۹۷

نمایشگاه الکامپ امسال پذیرای استارتاپ‌های نوآوری است که حوزه‌های گسترده ای را پوشش می‌دهند. یکی از این استارتاپ‌ها که در زمینه حراجی آنلاین کالا فعالیت می‌کند و امسال غرفه بزرگی را به خود اختصاص داده، ...

نمایشگاه الکامپ امسال پذیرای استارتاپ‌های نوآوری است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - که حوزه‌های گسترده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - ای را پوشش می‌دهند. یکی از این استارتاپ‌ها که در زمینه حراجی آنلاین کالا فعالیت می‌کند و امسال غرفه بزرگی را به خود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - اختصاص داده، رد کالاست؛ یک سرویس فروشگاهی آنلاین که رویه متفاوتی از روش‌های مرسوم فروش کالا با تخفیف را در پیش گرفته است.

سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - فروش در رد کالا، به صورت مزایده‌ای است. بدین صورت که گاهی ممکن است در آن بتوانید کالای ارزشمندی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - مثل گوشی یا لپ تاپ را با پنجاه درصد تخفیف بخرید. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - در واقع این سایت به شما این امکان را می‌دهد تا برای خرید محصولات مورد علاقه خود با دیگران رقابت نموده و بتوانید آنها را با تخفیف‌های ویژه بدست بیاورید.

خدادادی، یکی از مسئولین رد کالا در گفتگو با دیجیاتو در خصوص فعالیت‌های این استارتاپ این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - گونه توضیح می‌دهد:

تقریبا دو سال است که فعالیت خود را در برگزاری حراجی‌های آنلاین شروع کرده‌ایم. یک سری کالا در وبسایت ما قرار گرفته که یا می‌توانید آن‌ها را به صورت مستقیم خریداری کنید، یا در حراجی‌ها. در خرید از حراجی این امکان برایتان وجود دارد که بتوانید محصولات را حداقل با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - سی درصد تخفیف خریداری کنید و با سایر شرکت‌کنندگان در این حراجی که به شکل مزایده برگزار می‌شود رقابت داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان  استان خراسان

خدادادی البته تفاوت سیستم رد کالا با مزایده را در تضمینی می‌داند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - که این سرویس به کاربر می‌دهد. با خرید از رد کالا، در واقع شما مطمئن هستید که کالای خود را حداقل با سی درصد تخفیف خریداری خواهید کرد و شاید به تخفیف‌های بالاتری هم برسید. وی در ادامه مثالی از خرید یک گوشی موبایل در ردکالا برایمان می‌زند:

به عنوان مثال قیمت یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - گوشی موبایل سه میلیون تومان است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مشخص، مثلا بیست یا سی هزار تومان در حراجی این محصول در سایت رد کالا ثبت نام کنید. این مبلغ در حکم ژتون شماست و به ازای هزینه پرداختی، می‌توانید تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - معینی پیشنهاد ویژه دریافت کنید. بعد از این حراجی محصول در تاریخی مقرر و با یک قیمت پایه (مثلا یک میلیون و پانصد هزار تومان) برگزار می شود. اینجا کاربر می‌تواند با هر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - کلیک مبلغ مزایده را بالاتر برده و پیشنهادات قیمتی‌اش را ارائه کند. در نهایت مزایده تا جایی ادامه پیدا می‌یابد که هیچ کاربر دیگری مبلغ پیشنهادی بالاتر از پیشنهاد شما را ارائه نکرده باشد. در این صورت می‌توانید برنده مزایده رد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - کالا باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان  استان خراسان

اعضای رد کالا می‌گویند پیش از آن که کالایی را در اینترنت بخرید، شاید بد نباشد که شانس‌تان را در وبسایت این مجموعه امتحان کنید. شاید توانستید آن کالا را با قیمتی بسیار خوب و کمتر از بازار از آن خود کرده و خرید مقرون به صرفه‌ای داشته باشید. در رد کالا ۱۲۵ درصد مبلغی که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - هزینه می‌کنید، به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - بن خرید به شما اعطا می‌شود. این بن را بعدا می‌توانید در حراج های ویژه‌ای به اسم «رد آف» به کار ببرید یا آنکه مبلغ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - را برای خرید مستقیم از فروشگاه کنار بگذارید.

در ادامه بحث برنامه‌های رد کالا برای الکامپ امسال را جویا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - می‌شوم. خدادادی در پاسخ می‌گوید که کلیه حراجی‌های این استارتاپ در نمایشگاه امسال به شکل رایگان برگزار خواهد شد تا شرکت کنندگان بتوانند هیجان شرکت در چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - سیستم فروشی را به خوبی تجربه کنند. رد کالا با شعار برگزاری حراج سالم آغاز به کار کرده و مزیت سیستم کاری‌اش این است که کاربر می‌داند با چند نفر در مزایده رقابت می‌کند.

مورد بعد این که تعداد پیشنهاداتی که قادر به ارائه آن‌ها در مزایده هستید، محدود هستند و اینطور نیست که هر کس بیشتر هزینه کند شانس خود را افزایش داده. بلکه تلاش شده که در این سیستم عدالت برای همه خریداران رعایت شود.

در شرایط اقتصادی نابسامان فعلی، شاید ردکالا فرصت خوبی باشد که بتوانید کالاهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - مورد نیازتان را با تخفیف‌های مناسب خریداری کنید؛ البته به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خراسان استان خراسان - شرط آنکه در مزایده‌ها به قدر کافی خوش‌شانس باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone