🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44285.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه موبایل ال جی V30 با دوربین دوگانه و قابلیت شارژ بی سیم

همانطور که می دانید، پرچمدار بعدی ال جی احتمالاً شهریور ماه امسال معرفی خواهد شد و حالا دو ماه مانده به رونمایی، شایعات تازه ای پیرامون طراحی و مشخصات فنی آن منتشر شده است. بر ...

همانطور که می دانید، پرچمدار بعدی ال جی احتمالاً شهریور - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ماه امسال معرفی خواهد شد و حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دو ماه مانده به رونمایی، شایعات تازه ای پیرامون طراحی و مشخصات فنی آن منتشر شده است.

بر اساس اخبار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدیدی که از ال جی به بیرون راه یافته، موبایل V30 از فناوری شارژ بی سیم بهره مند خواهد بود که احتمال استفاده از شیشه در طراحی پنل پشتی را افزایش می دهد. همچنین محصول بعدی کمپانی کره ای به ماژول دوربین دوگانه مجهز شده و از سنسور اثر انگشت در پنل پشتی بهره مند خواهد بود.

پنل پشتی موبایل V30 احتمالاً از جنس شیشه خواهد بود

تا کنون شایعات زیادی راجع به ال جی V30 منتشر شده که مهمترین وجه اشتراک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آنها، استفاده از چیپست اسنپدراگون 835 در پرچمدار مذکور است. البته در زمینه نمایشگر به کار رفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در این موبایل توافق نظری وجود ندارد؛ بعضی از منابع احتمال استفاده دوباره - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از نمایشگر ثانویه در سری V را مطرح می کنند و در مقابل بعضی دیگر، حضور نمایشگری با حاشیه باریک و نسبت ابعاد 18:9 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - (مانند آنچه در G6 وجود دارد) را در V30 منطقی تر می دانند.

گفتنی است فبلت ال جی از زمان عرضه، سایه سنگین سری نوت سامسونگ را در میزان فروش احساس کرده است؛ اما امسال با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توجه به امکانات جدید و همچنین تاریخ رونمایی، که طبق شایعات پیش از موعد معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گلکسی نوت 8 است، شرکت سازنده امیدوار است بتواند سهم بیشتری از بازار فبلت ها را از آن خود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone