🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25636.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تعدیل نیروی گسترده در واحد تولید CPU سامسونگ؛ پایانی بر پردازنده اختصاصی؟

داستان چیپست های اگزینوس با پردازنده های قدرتمند مانگوس در دنیای موبایل به آخر خط رسیده و سامسونگ احتمالا تولید پردازنده های اختصاصی را متوقف می کند. کمپانی کره ای در کنار کوالکام، مدیاتک و هواوی یکی ...

داستان چیپست های اگزینوس با پردازنده های قدرتمند مانگوس در دنیای موبایل به آخر خط رسیده و سامسونگ احتمالا تولید پردازنده های اختصاصی را متوقف می کند.

کمپانی کره ای در کنار کوالکام، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - مدیاتک و هواوی یکی از بازیگران قدر در حوزه تولید چیپست موبایل است اما از تصمیم خود برای تعدیل ۲۹۰ نفر از کارکنان واحد تحقیق و توسعه در تگزاس خبر داده که احتمالا به معنی توقف تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - های سفارشی بر پایه معماری ARM خواهد بود.

این شرکت در بیانیه خود تاکید کرده که به منظور حفظ توان رقابتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - در بازارهای جهانی و پس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - از ارزیابی کلی کسب و کارش تصمیم به انتقال بخشی از نیروی کار واحد تحقیق و توسعه تگزاس گرفته. در این بیانیه به روشنی مشخص نشده که آیا در آینده هم شاهد پردازنده های اختصاصی مانگوس خواهیم بود یا خیر اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - دلایل متعددی برای توقف تولید آنها وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان

کمپانی هایی نظیر کوالکام و سامسونگ پس از خرید حق امتیاز معماری ARM اقدام به تولید پردازنده های سفارشی مثل کریو و مانگوس می کنند. هرچند خرید حق امتیاز کنترل کامل چیپ را در اختیار این شرکت ها قرار می دهد اما اینکار جدای از هزینه سنگین - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - تحقیق و توسعه، پیامدهای دیگری را نیز به دنبال دارد. برای مثال گرچه چیپست های اگزینوس به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - خاطر کارایی بالا تحسین می شوند اما به واسطه مصرف بالای انرژی مورد انتقاد هم قرار گرفته اند.

احتمالا همین عامل باعث شده کمپانی کره ای برای صرفه جویی در مصرف هزینه و جلوگیری از اتلاف منابع، عطای تولید هسته های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - پردازشی اختصاصی را به لقایش بخشیده و ۲۹۰ نفر از کارکنان واحد تحقیق و توسعه را در پایان سال ۲۰۱۹ به خانه بفرستد.

در صورتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هیدج استان زنجان - این پیش بینی درست از آب درآید اگزینوس ۹۹۰ یکی از آخرین چیپست های مجهز به پردازنده های سفارشی سامسونگ خواهد بود و پس از آن کمپانی یا به تولید هسته های نیمه سفارشی روی می آورد یا مثل مدیاتک از معماری آماده ARM استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone