🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25663.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ های گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ دو لپ تاپ جدید با نام گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion را معرفی کرد. این دو محصول به ترتیب جانشین لپ تاپ های نوت بوک 9 پن و نوت بوک 9 شده ...

سامسونگ دو لپ تاپ جدید با نام گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion را معرفی کرد. این دو محصول به ترتیب - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - جانشین لپ تاپ های نوت بوک 9 پن و نوت بوک 9 شده و با طراحی ظاهری جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - و سخت افزار بهبود یافته، اوایل سال 2020 به بازار عرضه می شوند.

گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion اولین لپ تاپ های سامسونگ هستند که به نمایشگر QLED مجهز می شوند. سازنده کره ای از این نمایشگر در تلویزیون های گرانقیمت خود استفاده می کند. به گفته این شرکت استفاده از نمایشگر QLED دقت رنگ بیشتر و روشنایی بیشتر (حداکثر 400 نیت در حالت معمولی و 600 نیت با فعال کردن حالت Outdoor Mode) را به ارمغان می آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان

هر دو محصول مورد بحث از جدیدترین پردازنده نسل دهم اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - برخوردارند. گلکسی بوک Flex از پردازنده 10 نانومتری سری آیس لیک و گلکسی بوک Ion از پردازنده 14 نانومتری سری کامت لیک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - بهره می برد. دوام باتری در هر دو لپ تاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - تا 9 ساعت اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - شده است.

به لطف تاچ پد جدید Wireless PowerShare تعبیه شده در لپ تاپ ها می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - گوشی، ساعت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - هوشمند یا ایرباد را به طور بیسیم شارژ کرد. قلم اس پن گلکسی بوک فلکس همانند قلم گلکسی نوت 10 از ژست های حرکتی پشتیبانی کرده و کاربر می تواند به کمک جسچرها لپ تاپ خود را کنترل کند.

دیزاین هر دو لپ تاپ مورد بحث تغییرات بزرگی نسبت به نسل های قبلی داشته است و هر دو تماماً از جنس فلز هستند. طراحی نسل قبلی با گوشه های گرد جای خود را به گوشه های تیز داده و حاشیه نمایشگر در هر دو محصول کمتر شده که به کوچک‌تر شدن ابعاد آنها کمک کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان

هر دو لپ تاپ گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion در سایز 13 و 15 اینچی و حداکثر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - با حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه SSD از نوع NVMe با ظرفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اصفهان استان اصفهان - 1 ترابایت به بازار عرضه می شوند. برای مدل های 15 اینچی می توان کارت گرافیک خارجی انویدیا MX250 را سفارش داد.

سامسونگ مشخصات سخت افزاری دقیق و همچنین قیمت نهایی این محصولات را اعلام نکرده و فقط به تاریخ عرضه حدودی آنها در اوایل سال 2020 اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone