🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38651.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آلفابت با Chronicle به طور جدی وارد کسب و کار امنیت سایبری می شود

هولدینگ آلفابت به عنوان کمپانی مادر شرکت گوگل با معرفی یک زیرشاخه جدید تحت برند «Chronicle» قصد دارد به صورت جدید وارد کسب و کار امنیت سایبری شود. فعالیت های این زیرشاخه آلفابت گرچه در ...

هولدینگ آلفابت به عنوان کمپانی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مادر شرکت گوگل با معرفی یک زیرشاخه جدید تحت برند «Chronicle» قصد دارد به صورت جدید وارد کسب و کار امنیت سایبری شود.

فعالیت های این زیرشاخه آلفابت گرچه در زیر چتر حمایت آلفابت، اما کاملاً مستقل خواهد بود و هدف آن نیز کمک به کمپانی های بزرگ برای ردیابی و مقابله با حملات سایبری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و تهدیدات موجود در فضای مجازی خواهد بود.

Chronicle از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دو زیرشاخه اصلی «امنیت سایبری» و «پلتفرم تحلیل داده» تشکیل یافته و همچنین سرویسی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مبتنی بر هوش مصنوعی موسوم به «VirusTotal» برای شناسایی بدافزارها در اختیار مشتریان تجاری خود قرار خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این کمپانی امنیتی به لطف توان عظیم پردازشی و ذخیره سازی اطلاعاتی که آلفابت از طریق سرویس های ابری گوگل برایش فراهم می کند می تواند به کمپانی ها برای پردازش و تحلیل داده ها با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سرعت بالاتر و شناسایی الگوهای تهدیدات امنیتی بر پایه اطلاعات جمع آوری شده طی یک سال یاری برساند.

استفن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ژیلت (Stephen Gillett) مدیرعامل Chronicle در مطلبی در خصوص معرفی شرکت تحت مدیریت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خود می نویسد:

«به لطف فناوری یادگیری ماشین و قابلیت های برتر جستجو، ما باور داریم که می توانیم به موسسات تجاری و کسب و کارها کمک کنیم تا تصویری کامل و واقعی تر از شرایط فعلی از راهکارهای امنیتی خود داشته باشند.»

او می گوید که کمپانی های بزرگ در طی روز با هزاران هشدار امنیتی در سیستم های خود مواجه می شوند، بنابراین نمی توانند همه آنها را به درستی بررسی و تحلیل نمایند. همین مسئله باعث می شوند که در بسیاری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موارد هکرها بتوانند در سامانه ها نفوذ کنند و تا چند ماه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نیز شناسایی نشوند. یا این که تیمی بزرگ می بایست مدت ها کار کند تا ساز و کار یک حفره امنیتی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و چگونگی پوشش آن را درک نماید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

هر ساله موارد زیادی از کشف حفره های امنیتی و نفوذ به اطلاعات حساس تجاری و سازمانی دولت ها و کمپانی ها به ثبت می رسند و گاه منجر به ضررهای مالی و حیثیتی هنگفتی نیز می شوند. بنابراین به نظر می رسد Chronicle از همین حالا مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نماید. این زیرشاخه آلفابت می گوید که همین حالا نیز چندین کمپانی بزرگ و مشهور در حال تست پلتفرم ها و سرویس های این شرکت برای بهره - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مندی از آنها هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone