🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26746.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

احتمال حذف بریدگی نمایشگر از آیفون های آتی

مینگ چی کو از تحلیلگران مطرح مسائل مربوط به اپل پیش بینی کرده که این شرکت مشغول بازطراحی آیفون است و آیفون ۱۱ احتمالا آخرین مدلی است که بریدگی نمایشگر دارد. کو باور دارد اپل ...

مینگ چی کو از تحلیلگران مطرح مسائل مربوط به اپل پیش بینی کرده که این شرکت مشغول بازطراحی آیفون است و آیفون ۱۱ احتمالا آخرین مدلی است که بریدگی نمایشگر دارد.

کو باور دارد اپل لنز جدیدی برای دوربین سلفی آیفون طراحی کرده است که باعث کوچک شدن آرایه دوربین TrueDepth و در نتیجه کاهش ابعاد بریدگی نمایشگر می شود. به این ترتیب طراحی آیفون مشابه رقبایش می شود و همزمان سیستم تشخیص چهره فیس آی دی نیز در آن حفظ می گردد.

اما این تغییرات در صورتی عملی خواهند شد که اپل راهکار دیگری برای کنار گذاشتن بریدگی نمایشگر پیدا نکند. همانطور که قبلا در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - خبرها خواندید شرکت هایی نظیر شیائومی و اوپو پیشتر فرایند تعبیه دوربین زیر نمایشگر گوشی های تولیدی شان را آغاز کرده اند و مطمئنا اپل و دیگر شرکت ها نیز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - مشغول بررسی تکنیک های مشابه هستند اما مشخص نیست که بررسی هایشان چه زمانی به نتیجه می رسد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان

کو در یادداشت خود به سرمایه گذاران اپل یادآور شده است که آیفون سال ۲۰۲۰ اپل به یک سیستم لنز دوربین ۷ قسمتی در بخش پشتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - بدنه مجهز می شود. اگر این پیش بینی درست از آب در بیاید آنگاه اپل احتمالا به سراغ آرایه چهارگوش برای کارگذاری دوربین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - پشتی می رود.

این تحلیلگر شناخته شده معتقد است که تغییرات بریدگی نمایشگر و دوربین بخشی از بازطراحی گسترده تری هستند که قرار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - است در آیفون - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - ۲۰۲۰ شاهدش باشیم اما در این اظهارات او حرفی از تغییر ابعاد نمایشگر آیفون های جدید و استفاده اپل از اولد در این موبایل به میان نیاورده است.

این صحبت های کو در نشریه ای به نام MyDrive منتشر شده که در گزارش خود به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - صحبت های تحلیلگر دیگری از موسسه اعتباری Credit Suisse نیز استناد کرده است. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - براساس گفته این تحلیلگر آیفون ۲۰۲۱ احتمالا فاقد فیس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - آی دی خواهد بود و در عوض شاهد استفاده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - اپل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهیم بود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - که در کل مساحت صفحه نمایش کارایی دارد. اگر اینطور باشد اپل عقب گرد بزرگی را در طراحی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - آیفون هایش انجام خواهد داد. JPMorgan نیز چندی پیش با انتشار گزارشی این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - جزئیات را تایید کرد و مدعی شد کلیه مدل های سال ۲۰۱۹ از 5G پشتیبانی خواهند - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کنگاور استان کردستان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone