🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15992.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپلیکیشن DroidCam؛ مبدل گوشی شما به وب‌کم رایانه

گاهی پیش می‌آید که وب‌کم کامپیوتر شما به درستی کار نکند. یا بخواهید وب‌کم را جابجا کنید اما اتصال سیمی پیش پایتان محدودیت بگذارد. اصلا هیچ کدام از این‌ها، شاید یک گوشی قدیمی داشته باشید ...

گاهی پیش می‌آید که وب‌کم کامپیوتر شما به درستی کار نکند. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - یا بخواهید وب‌کم را جابجا کنید اما اتصال سیمی پیش پایتان محدودیت بگذارد. اصلا هیچ کدام از این‌ها، شاید یک گوشی قدیمی داشته باشید و بخواهید به جای استفاده دکوری و خاک خوردن، از آن برای هدف مفیدتری کار بکشید.

اپلیکیشن DroidCam پاسخ هر سه نیاز بالا را می‌دهد؛ ابزاری که می‌تواند گوشی اندرویدی یا آیفون شما را خیلی راحت به یک وب‌کم وایرلس تبدیل کند. محصول تیم DEV47APPS از طریق یک نرم‌افزار واسط رایانه‌ای می‌تواند گوشی شما را به یک وب‌کم وایرلس خیلی خوب و باکیفیت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - تبدیل کند که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - با نرم‌افزارهای مکالمه ویدیویی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - مثل اسکایپ هم سازگاری دارد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی

اما درویدکم چطور کار می‌کند؟ بگذارید مرحله به مرحله کار را پیش ببریم. نکته اول اینکه اپلیکیشن DroidCam دو نسخه دارد، یکی رایگان و حاوی تبلیغات و دومی نسخه پولی با قیمت پنج دلار که در آن خبری از تبلیغات نیست و ضمنا امکان استریم تصاویر با کیفیت 720p و فریم ریت بالا را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - به شما می‌دهد. پیشنهاد ما به شما استفاده از نسخه حرفه‌ای به نام DroidCam X است هر چند که با نسخه رایگان هم برای استفاده کوتاه مدت می‌توانید به نتیجه مطلوب برسید.

بعد از اینکه اپلیکیشن را روی گوشی دانلود کردید، باید کلاینت نرم‌افزاری‌‌ آن برای دسکتاپ را هم بگیرید. در حال حاضر درویدکم دو - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - کلاینت ویندوز و لینوکس را آماده کرده که می‌توانید از وبسایت تیم سازنده دریافتشان کنید. متأسفانه این کلاینت هنوز برای مک منتشر نشده، بنابراین اگر آیفون داشته باشید فعلا ناچار به استفاده از کلاینت ویندوز هستید (البته گزینه دیگر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - استفاده از اپلیکیشنی مشابه به نام EpocCam است)

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی

بعد از نصب کلاینت دسکتاپ حالا نوبت به ایجاد ارتباط بین گوشی و رایانه می‌رسد. اینجا باید توجه داشته باشید که هم گوشی و هم رایانه به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - یک وای فای واحد وصل شده باشند. در این صورت می‌توانید آی پی آدرس وای فای را از نسخه گوشی (که عددی مثل 192.168.1.91 است) بردارید و در کلاینت ویندوز وارد کنید و تمام. حالا گوشی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - و رایانه به هم متصل شده‌اند.

اینجا حواستان باشد که گزینه میکروفون را (اگر در رایانه ندارید) فعال کرده‌ باشید. درویدکم روی ویندوز معمولا توسط - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - نرم‌افزارهای چت به عنوان وب‌کم شناسایی می‌شود و یک بار ری‌استارت ویندوز بعد از نصب برای حل مشکلات احتمالی‌اش کفایت می‌کند. اما ممکن است در استفاده از اپلیکیشن با مشکلاتی مثل تأخیر در تصویر یا صدا مواجه شوید که با دستکاری تنظیمات اپلیکیشن معمولا قابل بهبود هستند.

ضمن این که به غیر از اتصال به وای فای، همیشه می‌توانید روی اتصال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - با USB هم حساب باز کنید که کمی پردردسر‌تر است و راهنمای استفاده‌اش را می‌توانید در وبسایت DEV47APPS مطالعه کنید.

ولی به طور کلی استفاده از گوشی به عنوان وب‌کم با اپلیکیشنی مثل درویدکم تجربه جالبیست که از امتحان کردنش پشیمان نخواهید شد. درویدکم شاید بهترین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - اپلیکیشن ممکن برای این کار نباشد اما با امکاناتی که دارد، حتی در نسخه رایگان نظر شما را جلب خواهد کرد. برای دانلود نسخه‌های گوشی درویدکم می‌توانید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی - از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آشتیان استان مرکزی

DroidCam Wireless Webcam

سازنده: DEV47APPS قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 16 / 2.6 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone