🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12450.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛‌ مهمان جدید هری‌پاتر

جشن عید پاک نزدیک است و بازی‌های مختلف کم کم ایونت‌های مربوط به این مناسبت را برگزار خواهد کرد اما بازی معروف سری هری‌پاتر یعنی Harry Potter: Puzzles & Spells یکی از اولین بازی‌هایی است ...

جشن عید پاک نزدیک است و بازی‌های مختلف کم کم ایونت‌های مربوط به این مناسبت را برگزار خواهد کرد اما بازی معروف - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - سری هری‌پاتر یعنی Harry Potter: Puzzles & Spells یکی از اولین بازی‌هایی است که ایونت عید پاک را اعلام کرده. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - در این ایونت علاوه بر جوایز فراوان، کارکتر Niffler هم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - به بازی اضافه شده است که یکی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - از شخصیت‌های محبوب سری هری‌پاتر است و همین موجب شده که این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - ایونت بسیار مورد استقبال قرار بگیرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

اما تنها خبر خوب این هفته برای طرفداران هری‌پاتر نبود؛ بازیکنان Dead Cells نیز در هفته‌ی گذشته خبرهای خوشی شنیدند زیرا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - Playdigious و Motion Twin اعلام کردند که یک DLC برای کاربران اندروید و iOS منتشر می‌شود که دنیای Dead Cells را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - گسترش می‌دهد و مراحل ، سلاح‌ها و هیولاهای جدیدی به بازی اضافه می‌کند که گل سر سبد تمام آن‌ها یک باس فایت جدید و جذاب است که نباید از دستش بدهید.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

یکی از بازی‌های مورد انتظار این هفته، عنوان The Wake است که توسط یک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - بازی‌ساز مستقل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - اهل کره‌ی جنوبی به نام Somi ساخته شده است و داستانی را روایت می‌کند که به شکل رمزی در یک کتاب نوشته شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - و برای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - جلو بردن بازی باید آن را رمزگشایی کنید.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

بازی StarGazing که یک پازل سرگرم کننده درباره‌ی صور فلکی و ستاره‌ها است هم آپدیت جدیدی منتشر کرده که در طی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - آن ۱۸ پازل جدید به بازی اضافه می‌شود که هنوز همان قانون اصلی بازی را حفظ می‌کنند و سطح سختی زیادی ندارند تا ذات آرامش‌بخش بازی حفظ شود.

FINAL FANTASY VIII Remastered

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

  • بازی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - آنلاین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - است

اخیرا Square Enix یک ایونت برگزار کرد و در آن از سه بازی در دست انتشار خبر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - داد اما هیچ چیز درباره‌ی Final Fantasy VIII Remastered گفته نشد، به همین علت انتشار ورژن ریمستر شده‌ بازی FINAL FANTASY VIII در این هفته کاملا ناگهانی بود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - و همه را شوکه کرد. کیفیت ساخت بازی مناسب است اما هنوز قابلیت ذخیره‌ی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - ابری و استفاده از کنترلر را ندارد که به گفته‌ی توسعه‌دهندگان به زودی رفع می‌شود.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

FINAL FANTASY VIII Remastered

سازنده: SQUARE ENIX Co., Ltd. قیمت: 16.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2600/73 مگابایت زبان:

Biphase

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آفلاین است

بازی Biphase‏ یک پلتفرمر دو بعدی است که بر پایه‌ی حل پازل‌ها جلو می رود که با یک طراحی جالب و مینیمال، شما را در نقش فردی قرار می‌دهد که دچار اختلال دوقطبی یا اصطلاحا بای‌پولار است و سعی دارد که بیشتر خودش را بشناسد و جهان اطراف را کشف کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

Biphase‏

سازنده: Seasun Games Corporation Limited قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 222.3/28 مگابایت زبان:

Cats in Time

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Cats in Time شما را به دنبال پیدا کردن گربه‌هایی می‌فرستد که گم شده‌اند. برای این کار باید در زمان سفر کرده و پازل‌های مختلف را حل کنید تا گربه‌های گم‌شده را نجات بدهید. بازی از کیفیت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - ساخت خوب، گرافیک مناسب و سطح سختی متوسط برخوردار است - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - و می‌تواند ساعت‌ها - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - شما  را به خود مشغول کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

Cats in Time

سازنده: PINE STUDIO d.o.o. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 444.5/143 مگابایت زبان:

Scoop'n Birds

هری‌پاتر

  • بازی آفلاین است

بازی Scoop'n Birds بازی کژوالی است که ظاهری ساده دارد اما داستان فانتزی و گیم‌پلی جالبش می‌تواند حسابی اعتیادآور باشد. در این بازی باید پرنده‌ها را با جهت‌گیری و پرتاب درست شکار کنید و در ازای آن اعتبار مخصوص بازی را دریافت می‌کنید که برای ارتقای توانایی پرتاب به کارتان می‌آید.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر  داراب استان فارس

Scoop'n Birds‏

سازنده: TwinSky Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 78 مگابایت زبان:

Crash Bandicoot: - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - On the Run!

هری‌پاتر

  • بازی آفلاین است

بازی Crash Bandicoot: On the Run! از قبل صاحب شهرت است و نیاز چندانی به معرفی ندارد؛ یک بازی محبوب در سبک رانر که حالا پا به اندروید گذاشته است. مثل هر بازی رانر دیگر، کاراکتر بازی در یک مسیر بی انتها در حال دویدن است و شما باید جهت‌گیری و عبور از موانع مختلف را مدیریت کنید. بازی گاها دچار باگ می‌شود اما اگر از طرفداران این بازی هستید احتمالا برایتان قابل چشم‌پوشی باشد.

Crash Bandicoot: On the Run‪!‬

Crash Bandicoot: On the Run‪!‬

سازنده: King.com Limited قیمت: رایگان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر داراب استان فارس - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 250.3/114 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone