🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25506.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای گلکسی S11 خبر از ماژول دوربین مستطیلی می‌دهند

تقریبا دوباره به زمانی از سال رسیده‌ایم که رندرهای گوشی جدید گلکسی سامسونگ افشا می‌شوند. از همین رو، یکی از افشا کنندگان مطرح به نام OnLeaks، رندرهایی از نمای پشتی و جلوی گلکسی S11 منتشر ...

تقریبا دوباره به زمانی از سال رسیده‌ایم که رندرهای گوشی جدید گلکسی سامسونگ افشا می‌شوند. از همین رو، یکی از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - افشا کنندگان مطرح به نام OnLeaks، رندرهایی از نمای پشتی و جلوی گلکسی S11 منتشر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - کرده است. به نظر می‌رسد سامسونگ هم راه اپل و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - گوگل را دنبال کرده و از ماژول دوربین «مستطیلی» بهره خواهد برد.

با این حال باید در نظر گرفت که این رندرها، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - رسمی نبوده و صرفا OnLeaks با توجه به جزئیات منتشر شده در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - وب، آن‌ها را درست کرده است. فراموش نکنید که این افشا کننده، سابقه خوبی در تولید رندرها دارد و طراحی آیفون ۱۱، گلکسی نوت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - ۱۰ و وان پلاس 7T پرو را به درستی افشا کرده بود. با این وجود ممکن است که محصول نهایی سامسونگ، تفاوت‌هایی با این رندرها داشته باشد ولی می‌توان گفت که این تفاوت‌ها نباید آن‌ قدر‌ها هم با تصاویر منتشر شده امروز فرق داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران

اما تغییرات ظاهری سامسونگ گلکسی S11 در نمای جلویی فرق آن چنانی با نسخه فعلی ندارد و همچنان شاهد سوارخ دوربین سلفی در وسط نمایشگر ۶.۷ اینچی آن خواهیم بود. گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی S11 پلاس و گلکسی S11e نیز به ترتیب نمایشگرهایی ۶.۹ اینچی و ۶.۲ اینچی داشته باشند. قاب پشتی اما جایی است که بیشترین تغییرات را شاهد هستیم.

گلکسی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - S11 از یک ماژول دوربین مستطیل شکل بهره خواهد برد که ۵ سنسور را در آن جای می‌دهد. انتظار می‌رود که یکی از این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - سنسورها ۱۰۸ مگاپیکسلی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - باشد. دوربین دیگری که توجه این افشا کننده را به خود جلب کرده، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم بدون افت کیفیت ۱۰ برابری و زوم ۱۰۰ برابری هیبریدی است. دیگر قابلیت این سنسور‌ها هم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - توانایی فیلم‌برداری با - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران - یک دوربین و نمایش منظره از طریق دوربین‌های دیگر است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چمستان استان مازندران

نمایشگر گلکسی S11 هم قرار است با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی به بازار عرضه شود. مغز متفکر این گوشی نیز جدیدترین چیپست کوالکام (که احتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ باشد) یا اگزینوس ۹۹۰ خواهد بود. البته تا عرضه جهانی این گوشی تنها چند ماه فاصله داریم و انتظار می‌رود سامسونگ در ماه فوریه یا بهمن، از گلکسی S11 رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone