🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33480.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از تولید کنندگان اروپایی موبایل‌ اندرویدی پول می‌گیرد

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد که نحوه ارتباط خود با تولید کنندگان موبایل‌ اندرویدی را تغییر دهد و شرکت‌های اروپایی برای در اختیار کذاشتن امکانات خود پول دریافت کنند. پیش از این تولیدکنندگان ...

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد که نحوه ارتباط خود با تولید کنندگان موبایل‌ اندرویدی را تغییر دهد و شرکت‌های اروپایی برای در - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اختیار کذاشتن امکانات خود پول دریافت کنند.

پیش از این تولیدکنندگان دیوایس‌های اندرویدی هیچ گونه هزینه‌ای برای قراردادن - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سرویس ها و اپلیکیشن‌های گوگل در گجت هایشان دریافت نمی‌کردند. حال قضیه کمی فرق کرده و گوگل قصد دارد تولید کنندگان اروپایی موبایل‌ اندرویدی را مجبور کند، هزینه‌ی استفاده از اپ‌هایش را پرداخت نمایند.

پیشتر به گوگل تذکر داده شد که نباید به صورت غیر قانونی گوگل کروم خود را  با اپ‌های جستجوی دیگر سیستم عامل اندروید همگام سازی کند.بدین ترتیب کمپانی‌های - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سازنده، اکنون مجبورند کروم، پلی استور و اپلیکیشن‌های موبایلی گوگل را تک تک دریافت نمایند. بدین ترتیب همگی آنها ممکن است به صورت بسته‌ای در دسترس کاربر قرار نگیرد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

تا به حال گوگل هزینه‌ای بابت استفاده از اپلیکیشن‌های یاد شده درخواست نکرده بود چرا که می توانست از سرچ‌ها و گوگل کروم درآمد زیادی کسب کند. حال که این قابلیت را ندارد، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مجبور شده که روش دیگری برای درآمدزایی خود پیدا کند. البته هنوز مشخص نیست که گوگل قصد دارد چه مقدار هزینه برای لیسانس کدامیک از اپلیکیشن‌هایش دریافت کند.

هیروشی لاکهایمر سرپرست اندروید با انتشار پستی در این باره گفت:

«پیشتر، سرچ گوگل و مرور کروم به همراه دیگر اپلیکیشن‌های ما روی سیستم عامل اندروید نصب شده بود. بدین شکل ما می توانستیم هزینه‌ی لازم برای توسعه و توزیع - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مجانی آن را تامین کنیم.حال تصمیم گرفته‌ایم سیستم جدیدی برای قرارداد مجوز استفاده از اپلکیشین‌هایمان روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی منطقه‌ی اقتصادی اروپا درنظر بگیریم.»

البته گفتنی است که سیستم عامل اندروید به طور کلی مجانی خواهد بود و هیچ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تولید کننده‌ای برای استفاده از آن در موبایل‌ اندرویدی خود مجبور نیست هزینه‌ای پرداخت نماید. بدین - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ترتیب کاربران مجبور خواهند بود در صورت نیاز به اپلیکیشن‌های دلخواه شرکت گوگل، آنها را یکی یکی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دانلود کرده و از آنها استفاده نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone