🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21357.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بررسی دیجیاتو: گوشی پرچمدار آنر 20

در ماه های اخیر قیمت گوشی ها افزایش شدیدی داشته و همین موضوع موجب شده بسیاری از پرچمداران گران قیمت از دسترس کاربران خارج شوند. در این بین شرکت هایی از جمله آنر و هواوی ...

در ماه های اخیر قیمت گوشی ها افزایش شدیدی داشته و همین موضوع موجب شده بسیاری از پرچمداران گران قیمت از دسترس کاربران خارج شوند. در این بین شرکت هایی از جمله آنر و هواوی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصمیم گرفتند گوشی های نه چندان جدیدی را روانه بازار کنند تا تجربه مدل های پرچمدار را با قیمت پایین تر در اختیار مشتریان بگذارند. آنر 20 پرو که چندی قبل در دیجیاتو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - بررسی کردیم، یکی از همین گوشی ها بود که در صورت عرضه انبوه به بازار ایران می توانست برای بسیاری از کاربران گزینه ای جذاب و در عین حال به صرفه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - باشد. حالا فرصت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - بررسی آنر 20 را پیدا کرده ایم که تقریباً همان مدل پرو اما با ترکیب دوربین ساده تر است و امید می رود با وجود عرضه دیر هنگام، به زودی روانه کشور شود.

گوشی های پرچمدار جدید آنر (از جمله آنر ویو 30 و آنر 30) با تحریم های آمریکا دست و پنجه نرم می کنند و به همین دلیل فاقد سرویس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - های گوگل هستند. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - هنوز نمی دانیم راهکار جایگزین «HMS» (سرویس های موبایل هواوی) چگونه کار می کند و آیا اصلاً روی گوشی های جدید آنر و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - هواوی قابل استفاده هستند یا خیر. به همین دلیل در حال - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - حاضر سری آنر 20 با پشتیبانی از سرویس های گوگل بهترین گزینه های آنر برای بازار کشور محسوب می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - شوند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر 20 شباهت های زیادی با آنر 20 پرو (بررسی دیجیاتو) دارد. هر دو از نظر ابعاد و بیشتر مشخصات سخت افزاری شبیه به هم هستند اما آنر 20 در مدل هایی با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ترکیب رم و حافظه داخلی 6/128 و 8/128 گیگابایتی تولید شده در حالی که آنر 20 پرو ترکیب های 8/128 یا 8/256 گیگابایتی دارد. آنر 20 همچنین بر خلاف مدل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - پرو فاقد دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری است و در عوض به یک دوربین عمق سنج مجهز شده است. باتری آنر 20 نیز 250 میلی آمپر ساعت ظرفیت کمتری دارد.

از سوی دیگر مشخصات آنر 20 تقریباً هیچ تفاوتی با هواوی نوا 5T (بررسی دیجیاتو) ندارد و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - این دو گوشی در واقع یکی هستند اما با طراحی ظاهر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و نام متفاوت.

مشخصات آنر 20:

  • بدنه شیشه ای و فریم آلومینیومی
  • نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - 6.26 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل (تراکم 412 پیکسل در اینچ)
  • چیپست Kirin 980
  • 6 گیگابایت رم
  • 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - 4 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - گانه 48/16/2/2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • باتری 3750 میلی آمپر ساعتی
  • شارژ سریع 22.5 واتی
  • حسگر اثر انگشت در سمت راست فریم
  • وزن 174 گرم
  • ابعاد 154.25 در 73.97 در 7.87 میلی متر
  • قیمت جهانی در حدود 500 دلار

از نقاط - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - قوت آنر 20 چیپست قدرتمند کرین 980 است که روزگاری نه چندان دور در بین پرچمداران بازار به حساب می آمد. داخل جعبه حتی بیش از آن چه انتظارش را دارید کامل است و شامل شارژ سریع 22.5 واتی، کاور سیلیکونی با کیفیت، هدفون USB-C و دانگل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون می شود.

طراحی و کیفیت ساخت

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر 20 در سه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - رنگ مشکی نیمه شب، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - آبی یاقوتی و سفید ایسلندی به بازار آمده است. مدلی که ما در اختیار داریم سفید است که قاب پشتی آن بیشتر از این که یاد آور سرما یا شفق قطبی ایسلند باشد، ظاهری صدفی دارد. مشابه بیشتر گوشی های آنر و هواوی طراحی قاب پشتی این گوشی هم خاص و زیبا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است اما بر خلاف مدل هایی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - از جمله آنر ویو 20 (بررسی دیجیاتو)  محافظه کارانه تر بوده و چندان جلب توجه نمی کند. بازتاب نور در قاب پشتی به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - شکلی است که این بخش از گوشی محدب به نظر می رسد؛ در حالی که از شیشه تخت ساخته شده است. آنر برای این که چنین افکت خاصی را خلق کند از طراحی سه لایه بهره برده؛ یک لایه رنگی، یک لایه شیشه ای و لایه ای از میلیون ها بلور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - که نورها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - را به اشکال مختلف بازتاب می دهند. اما نکته ای که زیبایی گوشی را تحت تأثیر منفی قرار می دهد، خط عمودی سرتاسری در قاب پشتی است که گاه در نورهای مختلف توی ذوق می زند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

قاب پشتی به طور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - یکپارچه به فریم فلزی اطراف نمی رسد و بین این دو بخش یک قسمت سفید با عرض چند میلی متر دیده می شود. همین موضوع در مورد طراحی شیشه نمایشگر هم صادق است و معتقدم این موضوع از زیبایی گوشی کاسته و ظاهری چند تکه به آن داده است.

اطراف گوشی را فریم فلزی نقره ای رنگی پوشانده که در بالا میزبان حفره میکروفن و فرستنده مادون قرمز است - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و در سمت چپ آن درگاه کارت سیم کارت به چشم می خورد. در قاب پایینی حفره های اسپیکر و میکروفن و پورت USB-C قرار گرفته اند و در لبه سمت راست حسگر اثر انگشت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و کلیدهای ولوم تعبیه شده اند. محل قرار گیری حسگر اثر انگشت عالی است و بر خلاف حسگرهای قرار گرفته در قاب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - پشتی، حتی زمانی که گوشی روی میز است هم به راحتی به آن دسترسی دارید. سرعت حسگر هم به مراتب بالاتر از مدل های اپتیکال زیر نمایشگر است و دقت بسیار خوبی دارد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

نمایشگر آنر 20 تقریباً تمامی بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص داده و تنها نکته منفی طراحی این بخش سوراخ دوربین 4.5 میلی متری در گوشه سمت چپ است که می تواند حین اجرای بازی و به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ویژه تماشای ویدیو آزار دهنده باشد. البته در رابط کاربری، گزینه ای برای مشکی کردن حاشیه بالایی در نظر گرفته شده تا دوربین کمتر به چشم بیاید. حسگرهای مجاورت و نور هم در حاشیه باریک بالای نمایشگر قرار گرفته اند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و یک چراغ اعلان هم در حفره های اسپیکر مکالمه به چشم می خورد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر 20 در مجموع در دست محکم با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کیفیت و متعادل (از نظر وزن) به نظر می رسد و چندان سنگین احساس نمی شود. اما به دلیل لبه های نرم و بدون زاویه، گاه احساس لیز خوردن را منتقل می کند. یکی از مواردی که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - شاید در کار با گوشی آزار دهنده باشد، بر آمدگی نه چندان ظریف مجموعه دوربین های اصلی است که موجب می شود گوشی روی سطح صاف تعادل نداشته باشد. البته این مشکلی است که متاسفانه در بسیاری از گوشی های سال های اخیر به آن عادت کرده ایم. مورد دیگری که فقدان آن در گوشی احساس می شود، مقاومت در برابر نفوذ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - آب و گرد و غبار است که البته با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - توجه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - به قیمت معقول گوشی، قابل توجیه است.

نمایشگر

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر 20 هم مشابه دیگر گوشی های این کمپانی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - فاقد نمایشگر اولد است و از نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2340×1080 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9بهره می برد. نمایشگر کیفیت و دقت رنگ خوبی دارد و می تواند رضایت بیشتر کاربران را جلب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کند؛ البته نه آن دسته از افرادی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - که تجربه کار با نمایشگرهای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - امولد را داشته اند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

روشنایی نمایشگر در در حالت دستی حداکثر به حدود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - 450 نیت می رسد و در حالت خودکار هم تا 480 نیت افزایش می یابد. در کل می توان گفت روشنایی خوب است اما به شرطی که زیر نور شدید خورشید نباشید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

یکی از مشکلات که بسیاری از گوشی های دیگر آنر هم با آن مواجه هستند سایه های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمایشگر در گوشه ها و دور حفره دوربین است. با این حال آنر موفق شده در مقایسه با مدل های قدیمی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - تر از جمله آنر ویو 20 تا حد زیادی این مشکل را کاهش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دهد اما همچنان به ویژه زمانی که روشنایی را روی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - بالاترین سطح تنظیم کنید سایه ها به چشم می آیند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر 20 امکان تنظیم وضعیت نمایش رنگ در دو حالت عادی و پویا را دارد و می توان دمای رنگ را هم به طور دستی تنظیم کرد. مشابه دیگر گوشی های آنر، امکان تنظیم رزولوشن نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - روی حالت های هوشمند یا دستی و نیز حالت کاهش نور آبی در ساعت پایان روز (Eye Comfort) در حالت های دستی یا خودکار در نظر گرفته شده است.

نرم افزار و رابط کاربری

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

اولین باری که آنر 20 به بازار جهانی آمد با اندروید 9.0 و پوستهMagic UI 2.1 همراه شده بود اما از آنجایی که این گوشی کمی دیرتر به دست بیشتر کاربران ایرانی می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - رسد، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - حالا به اندروید 10 در کنار پوسته Magic UI 3.0.0 آپدیت شده است. آخرین به روز رسانی گوشی شامل بسته امنیتی مارس 2020 اندروید است.

ظاهر رابط کاربری مجیک یو آی 3.0 تغییرات اندکی را نسبت به قبل تجربه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرده. یکی از مهمترین ویژگی ها، دارک مود است که به سادگی و از منوی تنظیمات یا منوی کشویی بالای صفحه، فعال می شود. تفاوت های دیگر این رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - شامل انیمیشن های جدید بین صفحات و اجرای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپ ها، بهبود لاک اسکرین و پنل نوتیفیکیشن و بهینه سازی هایی در اجرای روان تر بازی های سازگار با GPU Turbo است.

مشابه رسم معمول آنر و هواوی در حالت پیش فرض خبری از منوی اپلیکیشن ها نیست و برای فعال کردن آن باید به منوی تنظیمات بروید. در ادامه، طراحی صفحات هوم مجیک یو آی 3.0.0 را در دو حالت معمول و دارک مشاهده می کنید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

کلیدهای ناوبری پایین نمایشگر به طور پیش فرض فعال هستند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ولی در صورت تمایل می توانید ژست های حرکتی را جایگزین کنید. ژست های حرکتی، ساده و کاربردی اند. با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - سوایپ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - لبه پایینی به صفحه هوم و با سوایپ و نگه داشتن، به صفحه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - مالتی تسکینگ می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - روید. با سوایپ از لبه های چپ یا راست نمایشگر هم یک گام به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - عقب باز می گردید. با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - فعال کردن Navigation Dock هم یک کلید مجازی شناور امکان ناوبری ساده را در اختیارتان می گذارد.

تم ها و تصاویر پس زمینه آنر نسبتاً متنوع هستند و امکان انتخاب تصاویر پس زمینه زنده برای صفحه هوم یا قفل در نظر گرفته شده است. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - با فعال کردن حالت  Magazine Unlock هم تصاویر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصادفی در صفحه لاک نمایش داده می شود تا ظاهر لاک اسکرین متنوع شود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

در کل، رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نرم و روان اجرا می شود و طراحی زیبا و امکانات متعدد و کاملی دارد. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - با این حال ممکن است ظاهر گرافیکی آیکون ها و نیز فونت آنر مورد پسند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - برخی از کاربران نباشد. از موارد آزار دهنده رابط کاربری باید به اپلیکیشن های از پیش نصب شده ای از جمله بوکینگ اشاره کرد.

سخت افزار

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

قلب تپنده آنر 20 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - همان چیپست آشنای کرین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - 980 است - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - که به گوشی هایی از جمله سری پرچمدار پی 30 هواوی (بررسی دیجیاتو) نیرو می دهد و بیش از یک سال از عرضه اش می گذرد. این چیپست با معرفی مدل های جدیدتر از جمله کرین 985 و 990 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نسبتاً قدیمی به حساب می آید و از اسنپدراگون 855 , 865 ضعیف تر است؛ با این حال همچنان آن قدر قدرت دارد که از پس کارهای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - روزمره به خوبی بر آید.

کرین 980 از 6 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - هسته پردازشی در 3 خوشه بهره می برد که قوی ترین آنها (کورتکس A76) توانایی دستیابی به سرعت 2.6 گیگاهرتز را دارند. در کنار چیپست، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - (در برخی بازارها با رم 8 گیگابایت) ترکیب این گوشی قدرتمند را تکمیل می کنند. البته گوشی فاقد پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی است و باید تنها به حافظه داخلی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - قناعت کنید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

یکی از تفاوت های دیگر آنر 20 با مدل پرو در نحوه خنک سازی چیپست است. چیپست کرین 980 در مدل پرو توسط یک صفحه نازک گرافنی خنک می شود اما آنر 20 فاقد این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - صفحه است. در تجربیات ما در کار با گوشی و به ویژه زمان اجرای بنچمارک ها در حالت پرفورمنس، گوشی به مقدار محسوسی گرم شد اما نه آن قدر که در دست - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - گرفتن و کار با آن آزار دهنده باشد.

برای بررسی توان سخت افزاری آنر 20 بنچمارک های انتوتو، گیکبنچ و پی سی مارک را اجرا کردیم. آنر 20 همچنین از حالت پرفورمنس بهره می برد که با فعال کردن آن توان پردازشی گوشی افزایش می یابد. در ادامه نتایج بنچمارک ها در دو حالت عادی و پرفورمنس را مشاهده می کنید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان
نتایج بنچمارک آنر 20
تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان
نتایج بنچمارک آنر 20 در حالت پرفورمنس

قدرت آنر 20 در حالت پرفورمس در حدود 10 درصد افزایش می یابد. البته توان گوشی در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - حالت عادی هم کافی است و نیازی به فعال کردن حالت پرفورمنس نیست. همچنین باید اشاره کنیم که فعال کردن حالت پرفورمنس مصرف باتری گوشی را هم افزایش می دهد و دمای بدنه هم به میزان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - محسوسی بالاتر می رود.

نتایج بنچمارک های آنر 20 در مقایسه با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دو گوشی آنر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - 20 پرو و هواوی نوا 5T با چیپست - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - یکسان تا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - حدودی متفاوت است و نشان از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کارایی بالاتر آنر 20 دارد. به نظر می رسد این موضوع به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - اندروید 10 و بهینه سازی هایی مربوط باشد که آنر در گوشی خود اعمال کرده است. در مقایسه با چیپست های رقیب اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9825 اما عملکرد ضعیف تری ثبت شده است. برای بررسی کارایی پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP10 به سراغ اپلیکیشن تری دی مارک رفتیم و دو حالت عادی و پرفورمنس را اجرا کردیم.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

نتایج بنچمارک گرافیکی آنر 20 در حالت عادی و پرفرورمنس به مراتب بالاتر از هواوی نوا 5T و آنر 20 پرو با چیپست مشابه است و به نظر می رسد دلیل این موضوع هم بهینه تر بودن اندروید 10 باشد. با فعال - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کردن حالت پرفورمنس هم کارایی گرافیکی به میزان اندکی بهبود یافته است.

مجموعه نتایج بنچمارک ها و تجربه ما در کار با گوشی نشان می دهد که آنر 20 به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - خوبی از پس کارهای روزمره و معمول بر می آید و بازی های روز را هم با نرخ فریم خوب اجرا می کند. آنر 20 همچنین از قابلیت GPU Turbo 3.0 پشتیبانی می کند که موجب افزایش نرخ فریم برخی از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - بازی ها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - به میزان قابل توجهی می شود. در حال حاضر بازی هایی از جمله فورتنایت، PES2019 ،FIFA Mobile ،Real Racing 3 و آسفالت 9 از این ویژگی پشتیبانی می کنند.

قابلیت های سخت افزاری دیگر شامل بلوتوث 5.0، وای فای 802.11ac، فرستنده مادون قرمز، GPS و NFC هستند. آنر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - اما برای استفاده از فرستنده مادون قرمز و کنترل دستگاه هایی از جمله تلویزیون و ... هیچ برنامه پیش فرضی را روی گوشی نصب نکرده است.

کیفیت صدا

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر، اسپیکر قرار گرفته در فریم پایینی گوشی را تنها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - گذاشته و خبری از اسپیکرهای دو گانه نیست. کیفیت این اسپیکر قابل قبول است اما همچنان در مقایسه با بسیاری از پرچمداران بازار در رده پایین تری قرار می گیرد. حجم صدا هم خوب است اما در ولوم های بیشتر از 70 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - درصد به میزان محسوسی از کیفیت صدا کاسته می شود و اعوجاج به گوشی می رسد.

فقدان درگاه 3.5 میلی متری هدفون یکی از کمبودهای گوشی است که البته شاید از دید بسیاری از کاربران که به استفاده از مدل های بلوتوث عادت کرده اند آن قدرها هم مهم نباشد. با این حال آنر یک دانگل USB-C به جک 3.5 میلی متری را هم در جعبه قرار داده تا دل کاربران علاقه مند به هدفون های 3.5 میلی متری را به دست آورد.

هدفون USB-C داخل جعبه کیفیت خوبی دارد اما از آنجایی که بسیار شبیه به ایرپادهای اپل است به خوبی داخل گوش برخی از کاربران نمی نشیند. کیفیت صدای خروجی 3.5 میلی متری اما پایین و حداکثر ولوم به شدت محدود شده است. علاوه بر این کیفیت صدای هر دو خروجی 3.5 میلی متری و USB-C (حتی با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - هدفون های USB-C با کیفیت) دست کاری شده و به دور از واقعیت به گوشی می رسند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

یکی از قابلیت های کاربردی، «Histen» است که تجربه استفاده از هدفون را بهبود می بخشد. Histen حالت های مختلف پخش شامل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - Auto ،3D Audio ،Natural و Standard را در اختیارتان می گذارد که با هر کدام می توانید صدایی متفاوت را تجربه کنید. با انتخاب برخی از این حالت ها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - گزینه های دیگری از جمله اکولایزر و انتخاب نوع هدفون هم وجود دارد. در کل می توان گفت Histen ویژگی کاربردی است و احتمالاً سبک پخش صدای مورد علاقه خود را در بین گزینه های متعدد آن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیدا خواهید کرد اما زمانی که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - از هدفون های USB-C دیگر برندها استفاده می کنید، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - امکان استفاده از Histen را ندارید.

دوربین

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر 20 دوربین پشتی 4 گانه دارد که البته به دلیل وجود حسگر عمق سنج باید 3 دوربین را کاربردی در نظر گرفت. ترکیب دوربین های این گوشی به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ترتیب زیر است:

  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 1/2.0 اینچی سونی IMX586، ضریب اف - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - 1.8، فوکوس خودکار PDAF
  • دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی، سنسور 1/3.1 اینچی، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ضریب اف 2.2
  • دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسور 1/5.0 اینچی، ضریب اف 2.4
  • دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی، ضریب اف 2.4
  • دوربین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - سلفی 32 مگاپیکسلی، سنسور 1/2.8 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - اینچی، ضریب اف 2.0
رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دوربین

رابط کاربری دوربین آنر 20 در مقایسه با قبل تفاوت محسوسی ندارد و فقط ظاهر بعضی از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - آیکن ها اندکی تغییر کرده است. در ردیف پایین شاهد حالت های اصلی عکاسی از جمله عکاسی شبانه، پرتره، عکس و ویدیو هستیم. با انتخاب گزینه More به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دیگر حالت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ها از جمله تنظیمات دستی (پرو)، عکاسی فوق آهسته، HDR و ماکرو دست پیدا می کنید. البته اینکه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - چرا برای HDR حالت جداگانه ای داریم، همیشه سؤال بوده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

از نوار بالا هم می توانید هوش مصنوعی را فعال یا غیرفعال نموده و به تنظیمات دوربین دست پیدا کنید. در منوی تنظیمات هم همان موارد همیشگی از جمله انتخاب رزولوشن عکس و ویدیو را داریم. همان طور که می بینید رزولوشن پیش فرض دوربین روی 12 مگاپیکسل تنظیم شده اما امکان انتخاب دو حالت 48 مگاپیکسلی را هم دارید.

دوربین اصلی

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آنر 20 مثل گوشی های متعددی که از سنسور سونی IMX586 استفاده می کنند، عملکرد خوبی دارد و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - عکس های خوش آب و رنگی می گیرد. در واقع ابزار اصلی شما برای عکاسی در تمام شرایط نوری، همین دوربین است. این دوربین با ترکیب چهارگانه پیکسل ها، عکس های 12 مگاپیکسلی تولید می کند ولی می توانید از منوی تنظیمات، دو حالت 48 مگاپیکسلی را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - انتخاب کنید. البته طبق تجربه ما با این گوشی و دیگر محصولات مشابه (از جمله هواوی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نووا 5T) همین حالت 12 مگاپیکسلی بهترین خروجی را ثبت می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کند و نیازی نیست خودتان را با عکس های 48 مگاپیکسلی حجیم به زحمت بیندازید. اگر به کادر بسته تری نیاز دارید، می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - توانید زوم 2 ایکس را انتخاب کنید.

تصاویر دوربین اصلی آنر 20 در نور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کافی کاملاً قابل قبول هستند. نورسنجی مناسب، رنگ های مطابق با واقعیت و کنتراست خوب از ویژگی های این عکس ها محسوب می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - شوند و به ندرت مجبور می شوید فرایند ثبت عکس را تکرار کنید. هوش مصنوعی گوشی به طور خودکار اکثر صحنه ها را تشخیص داده و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - تنظیمات متناسب با آن را اعمال می کند. نتیجه این کار معمولاً افزایش کنتراست و غنای رنگ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است، اما نه در حدی که آزاردهنده باشد. در ادامه چند تصویر ثبت شده با دوربین اصلی آنر 20 در نور کافی را می بینید.

البته اگر روی عکس ها زوم کنید، می بینید وضوح تصویر در گوشه ها کاهش پیدا می کند. این مسئله کمی متغیر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است و بسته به کادر شما کم یا زیاد می شود، اما معمولاً در لبه سمت چپ با بیشترین کاهش شارپنس روبرو هستیم. همچنین مقداری خطای رنگی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - (کروماتیک) در تصاویر به وجود می آید. در ادامه کراپ 100 درصد چند تصویر ثبت شده با دوربین اصلی آنر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - 20 در نور کافی را می بینید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

با کاهش نور، جزئیات و غنای رنگ عکس های دوربین اصلی آنر 20 هم کم می شود اما باز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - هم خروجی کار، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کاملاً قابل قبول است. فناوری پیکسل بینینگ با ترکیب پیکسل ها و افزایش ابعاد آنها، قابلیت جذب نور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - سنسور را افزایش می دهد تا بتوانید در شب هم تصاویر خوبی ثبت کنید.

آنر 20 تا دقایقی بعد از غروب هم عکس های با کیفیت و بدون نویز می گیرد و نیازی نیست - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - که حالت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - مخصوص عکاسی شبانه (نایت مود) را فعال کنید. البته عکس ها تا حد زیادی روشن تر از آن چیزی ثبت می شوند که با چشم می بینید؛ مسئله ای که در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارد و شاید برای خیلی ها خوشایند نباشد. برای مثال تصاویر زیر را ببینید.

در هوای گرگ و میش شاید استفاده از نایت مود، نویز تصویر را افزایش دهد که اتفاق عجیبیست. عکس زیر این موضوع را نشان می دهد (عکس سمت راست با نایت مود گرفته شده است).

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

با این حال وقتی نور محیط به اندازه کافی کم باشد، نایت مود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - بهترین گزینه برای عکاسی محسوب می شود. خوشبختانه لرزشگیر نرم افزاری به خوبی لرزش های دست شما را خنثی می کند و حتی تا 10 ثانیه می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - توانید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - عکس واضحی را ثبت کنید، بدون اینکه به سه پایه نیاز داشته باشید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

دو عکس زیر نیز با دوربین اصلی آنر 20 و با استفاده از نایت مود ثبت شده اند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

گاهی اوقات هم حتی کاری از دست نایت مود بر نمی آید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و با مشکلاتی نظیر فوکوس نه چندان دقیق و نویز زیاد روبرو هستیم.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

مسئله کاهش جزئیات در لبه سمت چپ تصویر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - هم به قوت خود باقیست. البته شاید این مشکل به دستگاهی که به دست ما رسیده مربوط باشد و شما آن را تجربه نکنید.

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض آنر 20 با سنسور 16 مگاپیکسلی، عملکردی در سطح اکثر گوشی های بازار دارد و چندان انقلابی نیست. نورسنجی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و وایت بالانس این دوربین هم کمی با دوربین اصلی تفاوت دارد و عکس های روشن تری را ثبت می کند. تفاوت رنگ و میدان دید این دو دوربین را در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصویر زیر می بینید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

این دوربین در نور کافی عکس های خوبی ثبت می کند. نرم افزار دوربین اعوجاج لبه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ها را تا حد زیادی از بین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - می برد. البته این کار به قیمت کاهش میدان دید تمام می شود. در ادامه چند نمونه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - عکس از دوربین فوق عریض آنر 20 را می بینید.

مشکل کاهش وضوح تصویر در لبه ها، در دوربین فوق - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - عریض آنر 20 محسوس تر است اما اگر روی عکس زوم نکنید متوجه آن نخواهید شد. با کاهش نور شاهد افزایش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نویز هستیم و با تاریک شدن کامل هوا، باید قید این دوربین را بزنید. البته نایت مود تا حدی این نقص را جبران می کند ولی احتمالاً برای به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دست آوردن خروجی مطلوب، مجبور به تکرار فرایند عکاسی خواهید شد. دو عکس زیر اختلاف حالت عادی و نایت مود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - را نشان می دهند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان
تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان
دوربین ماکرو

دوربین ماکرو آنر 20 همانند هواوی نووا 5T کار زیادی از دستش بر نمی آید. در واقع به خاطر حسگر فوق العاده کوچک و فوکوس ثابت، به سختی می توانید به نتیجه دلخواه برسید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای ثبت عکس های نزدیک از دوربین اصلی با زوم 2X استفاده کنید. در ادامه مقایسه عکس دوربین ماکرو (سمت راست) و دوربین اصلی (سمت چپ) را می بینید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان
تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

همان طور که می بینید با دوربین اصلی حتی می توانید به سوژه نزدیک تر شوید، ضمن اینکه عکس ها با بوکه زیباتر و بدون نویز ثبت می شوند.

دوربین اصلی برای ثبت پرتره از دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی کمک می گیرد که البته کار خاصی انجام نمی دهد و بخش اصلی وظایف بر دوش هوش مصنوعی قرار دارد. در واقع اگر دوربین عمق سنج را بپوشانید هم نتیجه یکسان خواهد بود. در تصویر زیر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - می بینید که بوکه به زیبایی اعمال شده و جداسازی سوژه از پس زمینه هم به خوبی صورت گرفته، هرچند بخشی از موها از دست رفته است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

دوربین سلفی

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آنر 20 عکس های فوق العاده ای ثبت می کند. جزئیات سلفی ها در حدیست که شاید مجبور شوید یکی دو سطح - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - از زیباسازی چهره را فعال کنید. هوش مصنوعی به سرعت چهره را تشخیص داده و حالت پرتره را به شما پیشنهاد می دهد. دقت جداسازی سوژه از پس زمینه کاملاً مطلوب است و معمولاً خطای فاحشی به وجود نمی آید. با این حال اگر افکت بوکه را فعال کنید، حالت HDR به خوبی کار نمی کند و بخشی از جزئیات پس زمینه را از دست می دهید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

دوربین سلفی آنر 20 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - در محیط داخلی کمی به چالش کشیده می شود و معمولاً شاهد نویز در تصاویر هستیم. همچنین هوش مصنوعی ممکن است چهره دوم را به درستی تشخیص ندهد و دوستتان را به طور کامل محو کند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

در محیط تاریک می توانید با فعال کردن فلاش، چهره خود را روشن تر نمایید. البته در محیط های کاملاً تاریک با نویز زیاد و کاهش جزئیات مواجه خواهید شد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

باتری و شارژ

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر 20 باتری 3750 میلی آمپر ساعتی دارد که در مقایسه با مدل پرو، 250 میلی آمپر ساعت ضعیف تر است. با این حال جای نگرانی نیست چون آنر و هواوی پیش از این نشان داده اند که در زمینه شارژدهی باتری عملکرد خوبی دارند. در تست باتری پی سی مارک - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - آنر 20 توانست به مدت 12 ساعت مداوم زیر فشار نسبتا سنگین و با روشنایی 50 درصد و وای فای روشن دوام بیاورد. برای مقایسه باید اشاره کنیم که هواوی نوا 5T هم دقیقاً عددی مشابه را ثبت کرده اما در کمال تعجب آنر 20 پرو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - با باتری پر ظرفیت تر تنها 11 ساعت شارژدهی داشته است. احتمال می رود دلیل این تفاوت به نمونه اولیه مدل پرو که در اختیار ما بوده مربوط باشد. در کل شارژدهی آنر 20 بسیار خوب است و در استفاده عادی به راحتی تا یک و نیم و گاه نزدیک به دو روز همراهی تان می کند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

به ادعای آنر با شارژر سوپر شارژ 22.5 واتی که در جعبه با گوشی همراه شده، گوشی در عرض نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می شود و تست های ما با گوشی روشن و وای فای متصل، نشان داد که این ادعا کاملاً درست است. زمان شارژ کامل با شارژر خود گوشی هم در حدود یک ساعت و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نیم زمان می برد. البته برای بهره بردن از شارژ سریع با شارژر ارائه شده در جعبه تنها باید از کابلی استفاده کنید که آنر در اختیارتان می گذارد. این کابل با کانکتورهای اضافه تر نسبت به کابل های معمول، امکان انتقال شدت جریان 4.5 آمپری (در 5 ولت) یا 5 آمپری (در 4.5 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ولت) را دارد.

سخن پایانی

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

آنر 20 گوشی خوش ساخت و با کیفیتی است که کارایی در حد پرچمداران یک سال قبل دارد. با این حال همچنان می تواند از پس اجرای تمامی نرم افزارها بر آید و بازی های روز را به خوبی اجرا کند. دوربین اصلی با کیفیت، سخت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - افزار قدرتمند، پشتیبانی از شارژ سریع و شارژدهی خوب در کنار طراحی زیبا از نقاط قوت این گوشی هستند. پرچمدار روزهای نه چندان دور آنر فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است و روی کیفیت خروجی صدا با دانگل 3.5 میلی متری هم چندان نمی توان حساب کرد. از دیگر نقاط ضعف، فقدان پشتیبانی از کارت حافظه و ضد آب نبودن هستند.

آنر 20 تاکنون حضور کم رنگی را در ایران تجربه کرده ولی در صورتی که در آینده ای نه چندان دور با قیمت مناسب روانه بازار شود می تواند یکی از جذاب ترین گزینه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - های بازار باشد. همچنین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - شاید این گوشی در کنار مدل پرو تا مدت ها، آخرین مدل پرچمدار آنر باشد که با سرویس های گوگل همراه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone