🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40689.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کارت ملی هوشمند، مزیت ها و موانع سد راه

آخرین مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تا پایان سال جاری است و کارت‌های قدیمی از سال جدید اعتباری ندارند. تا کنون کمتر از نیمی از جمعیت کلی ایران اقدام به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند کرده‌اند ...

آخرین مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا پایان سال جاری است و کارت‌های قدیمی از سال جدید اعتباری ندارند. تا کنون کمتر از نیمی از جمعیت کلی ایران اقدام به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند کرده‌اند و بیش از 50 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - میلیون ایرانی هنوز برای تهیه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کارت‌های جدید دست به کار نشده‌اند. اما فواید، کارکردها و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - البته مشکلات پیش‌روی کارت‌های ملی هوشمند چه هستند؟ آیا این کارت‌ها قرار است تحولی شگرف را در جامعه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به وجود بیاورند؟

کارت ملی هوشمند، متشکل از اطلاعات فردی‏، هویتی و زیستی است که امکاناتی چون - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - امضای دیجیتال و یا اثر انگشت و... را نیز در خود دارد. این کارت‌ها بنا به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گفته مسئولینی چون وزیر ارتباطات کنونی کشور، «محمدجواد آذری جهرمی»، می‌تواند با بقیه کارت‌های موجود در کشور از جمله کارت‌های بانکی و خدماتی و... تجمیع شود.

از اصلی‌ترین کاربردهای کارت ملی هوشمند می‌توان به استفاده در بخش‌هایی چون سلامت الکترونیکی، مواقع انتخابات و سایر خدمات شهروندی و بانکی اشاره کرد. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گفتنی‌ است صدور کارت ملی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هوشمند به نوبه‌ای مهم‌ترین گام دولت برای تحقق امر دولت الکترونیک نیز به شمار می‌رود.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

«پویا فراهانی»، کارشناس بانکداری الکترونیکی، در گفتگو با دیجیاتو استفاده از خدمات کارت ملی هوشمند را مقدمه‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و بین‌المللی می‌داند:

«با توزیع این کارت‌ها جدا از کاهش نسبی هزینه‌های دولتی و مردمی به یک پویایی در اقتصاد ملی می‌رسیم. همچنین خدمات سریع‌تر و ساده به مردم ارائه می‌شود که این امر منجر به بهبود سطح کیفی زندگی عمومی خواهد شد. داد و ستدهای الکترونیکی با توجه به قابلیت امضای دیجیتال در این کارت‌ها بسیار سریع‌تر صورت گرفته و نگرانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از بابت بار قانونی آن نیز نباید وجود داشته باشد، چرا که در قانون این مسائل مطرح شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و به رسمیت درآمده است.»

امنیت این کارت‌ها بسیار بالاتر از کارت‌های کاغذی فعلی است

وی معتقد است که فساد اقتصادی در سیستم اداری و بانکی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با ارائه این کارت‌ها که عملکردی بسیار شفاف دارند ریشه‌کن خواهد شد، چرا که جعل کردن آنها کار تقریبا غیرممکنی است. او با اشاره به اینکه استفاده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از کارت ملی هوشمند در کشورهای همسایه‌ چون عمان و امارات و همچنین کشورهای اروپایی بسیار رواج دارد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به لزوم هرچه زودتر دست یافتن ایران به این فناوری تاکید کرد و گفت:

«این کارت مثل یک کامپیوتر عمل می‌کند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و اطلاعات فراوانی را در تراشه حافظه خود جای می‌دهد. اطلاعاتی که می‌توان به مرور به آن افزود و از همین رو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دور از ذهن نیست که روزی تمامی کارت‌های دست مردم با هم تجمیع شوند. البته مشکلاتی در این زمینه به ویژه در مسئله همسان‌سازی با کارت‌های بانکی وجود دارد. هر بانکی قوانین خاص خود را دارد و اتحاد آنها با یکدیگر کمی دور از ذهن می‌رسد. زیرساخت‌های لازم در کشور هنوز به طور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سراسری نیز برآورد نشده است و مشکلات زیادی در این راه وجود دارد. در بسیاری از کشورها کارت‌های دولتی-حکومتی با کارت‌های بانکی ماهیتی جداگانه دارند و تجمیع این دو دسته کارت، برخلاف گفته برخی مسئولین دردسرساز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

زیرساخت‌های لازم برای تجمیع کارت‌ها در کشور وجود ندارد

موضوع گم شدن کارت ملی هوشمند دغدغه‌ایست که البته شاید هنوز زود باشد که مورد بحث قرار گیرد اما درهرحال سوال بسیاری از افراد است. هر سازمان مراحل احراز هویتی خود را به طور مستقل دارد و پاسخ این مسئله که آیا مردم با گم شدن کارت هوشمند ملی باید برای گرفتن مجوزهای دوباره روند اداری طولانی سازمان‌های مختلف صادر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کنندگان و شرکت‌های گوناگون - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را طی کنند یا خیر، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

روند صدور کارت ملی هوشمند حدودا یک بازه زمانی یک ماهه را می‌طلبد و درخواست آن از سایت www.ncr.ir  توسط کاربران امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone