🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28195.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کانن از دوربین EOS Rebel SL3 با قابلیت فیلمبرداری 4K رونمایی کرد

شاید دوربین های بدون آینه به بالاترین سطح محبوبیت رسیده باشند اما کانن به راحتی مدل های DSLR را فراموش نمی کند و حالا از دوربین EOS Rebel SL3 با سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی رونمایی کرده است. هرچند ...

شاید دوربین های بدون آینه به بالاترین سطح محبوبیت رسیده باشند اما کانن به راحتی مدل های DSLR را فراموش نمی کند و حالا از دوربین EOS - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - Rebel SL3 با سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی رونمایی کرده است.

هرچند این دوربین با ۴۴۹ گرم وزن سبکترین و کوچکترین نسخه در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - سری EOS - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - کانن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - محسوب می شود اما از ویژگی های خاصی نظیر سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی APS-C CMOS با ابعاد ۲۲.۳ در ۱۴.۹ میلی متر، فیلمبرداری 4K، پردازنده قدرتمند DIGIC 8 و نمایشگر لمسی ۳ اینچی با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای بهره می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - برد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان

کانن در این محصول یک سیستم اپتیکال با ۹ نقطه فوکوس خودکار را ارائه کرده. EOS Rebel SL3 نخستین دوربین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - سری EOS با فوکوس خودکار پیکسل دوگانه و قابلیت شناسایی چشم است. سیستم پیکسل دوگانه که مستقیما در سنسور پیاده سازی شده، امکان فوکوس سریع و دقیق برای ویدیوهای 1080pرا میسر می سازد.

هرچند دوربین کانن SL3 - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد اما در حالت پیکسل دوگانه از آن خبری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - نیست. از دیگر محدودیت های آن باید به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - فقدان لرزشگیر سنسور اشاره کرد، با این حال لرزشگیر اپتیکال تا حدودی حرکات اضافی دست را حذف می کند.

دوربین کانن SL3 توانایی ثبت تصاویر پیاپی با نرخ ۵ فرم بر ثانیه را دارد و محدوده ISO آن هم به ۲۵۶۰۰ می رسد. باتری دوربین با یکبار شارژ امکان ثبت ۱۶۰۰ تصویر یا ۳۵۰ دقیقه فیلمبرداری را به کاربر می دهد که تقریبا مشابه مدل قبلی است. از دیگر قابلیت های آن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - باید به منظره یاب اپتیکال با پوشش ۹۵ درصدی، میکروفون و اسپیکر داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه، وای فای، بلوتوث، حالت بهینه سازی چهره خودکار و افکت بوکه اشاره کرد.

EOS Rebel SL3 تا حدود سه هفته دیگر و با قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار خواهد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - شد. خریداران با پرداخت ۱۵۰ دلار بیشتر می توانند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - کیت لنز EF-S 18-55 mm f/4-5.6 را نیز همراه دوربین تهیه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone