🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38351.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چیپست های سری 600 اسنپدراگون از این پس با فرآیند 10 نانومتری تولید می شوند

چیپست پرچمدار بعدی کوالکام، اسنپدراگون 855 قرار است با استفاده از فرآیند 7 نانومتری ساخته شود؛ بنابراین ظاهراً وقت آن رسیده تا چیپست های میان رده این کمپانی هم از تازه ترین تکنولوژی ها بهره ...

چیپست پرچمدار بعدی کوالکام، اسنپدراگون 855 قرار است با استفاده از فرآیند 7 نانومتری ساخته شود؛ بنابراین ظاهراً وقت آن رسیده تا چیپست های میان رده این کمپانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم از تازه ترین تکنولوژی ها بهره مند شوند. به گفته یکی از منابع نزدیک به کوالکام، چیپست های سری 600 اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از این پس با فرآیند 10 نانومتری تولید می شوند و انتظار می رود این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - چیپست های جدید طی نیمه دوم سال جاری میلادی از راه برسند.

تا پیش از این، بسیاری از پردازنده های اسنپدراگون 600 با استفاده از فرآیند 28 نانومتری تولید می شدند و قدرتمندترین عضو - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فعلی این خانواده، یعنی اسنپدراگون 660 از فرآیند 14 نانومتری بهره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مند بود.

تصمیم تازه کوالکام به طور یقین به بهبود چشمگیر پرفورمنس و بهینه سازی هرچه بیشتر مصرف انرژی در چیپست ها منجر خواهد شد. ناگفته نماند که چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 670 یکی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از نخستین قطعاتی است که به صورت 10 نانومتری تولید می شود و بنابر شایعات، به جای معماری رایج 4+4 در چیپست های هشت هسته ای، از معماری 6+2 بهره مند خواهد بود.

بنابر شایعات، این چیپست قرار بود در کنگره جهانی موبایل 2018 به صورت رسمی معرفی شود، اما کوالکام در عوض به رونمایی از سری جدید اسنپدراگون 700 پرداخت. این کمپانی هنوز صحبتی درباره چگونگی تولید چیپست های سری 700 به میان نیاورده اما به احتمال فراوان، این پردازنده ها هم با فرآیند 10 نانومتری ساخته می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone