🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28835.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توسکا: سهامداران سهمی از اپلیکیشن‌های تبلیغ شده نداشتند

توسکا، شرکتی که این روزها نام آن بیشتر شنیده می‌شود اما هیچ اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست جز اعتراضات گسترده کاربران در شبکه‌های مجازی که می‌گویند کسب و کارهای مجازی، اپلیکیشن‌ها و استارت‌آپ‌ها ...

توسکا، شرکتی که این روزها نام آن بیشتر شنیده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - می‌شود اما هیچ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست جز اعتراضات گسترده کاربران در شبکه‌های مجازی که می‌گویند کسب و کارهای مجازی، اپلیکیشن‌ها و استارت‌آپ‌ها برای تبلیغات کار خود در صدا و سیما یا دریافت کدهای دستوری *# باید از گیت توسکا عبور کنند.

حالا توسکا در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرده که قصد دارد با همکاری سازمان صدا و سیما، همراه قدیمی‌اش از تمرکز و حجم فعالیت‌های خود در حوزه ارزش افزوده کم کند و بیشتر در زمینه توسعه کسب و کار‌های مجازی تمرکز کند. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - طبق توضیحات منتشر شده توسط روابط عمومی شرکت توسکا، شرکت ارتباطات سیار ایران «همراه اول» و سهامداران این شرکت در تعریف مدل‌های کسب و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - کار هیچگونه دخالتی ندارند و در هیچ یک از سرویس‌های معرفی شده مانند اپلیکیشن‌های تبلیغ شده در برنامه‌های تلویزیونی سهم درآمدی نداشته و تا امروز حتی ریالی بابت این تبلیغات دریافت نکرده اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت توسکا این شرکت به عنوان یک شتاب دهنده رسانه‌ای از ده‌ها کسب و کار مجازی که بخش عمده‌ای از آن‌ها استارت آپ‌های نوپا بوده‌اند، در عرصه تبلیغاتی و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - رسانه‌ای حمایت کرده و فعالیت ‌آنها را در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - این عرصه ثبات بیشتری داده تا درصد موفقیت سرمایه گذاری‌های کوچک و بزرگ در حوزه کسب و کار‌های نوین، افزایش یابد.

اینطور که توسکا گفته است طبق شیوه نامه همکاری میان این شرکت و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - سازمان صدا و سیما، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - رسانه ملی با اختصاص ظرفیت‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - خود در برنامه‌های مشارکتی و بازرگانی، در معرفی فعالیت‌های این شرکت‌ها و اطلاع رسانی برای عموم، همکاری‌های بسیاری داشته است.

همچنین در سرفصل‌های اهداف و حوزه فعالیت شرکت توسکا، ارایه خدمات به فعالان حوزه ارزش افزوده و OTT شامل کد‌های دستوری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - USSD، اپلیکیشن‌ها و .. در نظر گرفته شده که در تمامی این حوزه‌ها و بر اساس ضوابط شرعی و قانونی و مبتنی بر مدل‌های تجاری مورد نظر شرکت‌های متقاضی و بدون دریافت سهام یا مالکیت، همکاری با ایشان شکل می‌گیرد که جزئیات تمام - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - این مقررات و دستورالعمل‌ها در سایت سازمان صدا و سیما و شرکت توسکا منتشر شده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان

توسکا در مورد درآمد‌های حاصل از سرویس‌های مورد تقاضای تمامی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - همکاران تجاری خود از جمله شرکت‌های ارزش افزوده، توضیح داده که این درآمدها بر اساس ضوابط رسمی هر یک از اپراتور‌ها به هر شرکت‌ها پرداخت می‌شود. در بخش دیگری از اطلاعیه روابط عمومی توسکا آمده است:

«بر اساس چهارچوب این همکاری، شرکت توسکا در حال حاضر و با توجه به ظرفیت محدود بازار کسب و کار‌های دیجیتال، سیاست‌های حمایتی در مسیر رشد و ارتقای فعالان این عرصه و البته هزینه‌های حضور در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، عملا تمامی درآمد‌های حاصله سهم خود را صرف پرداخت این هزینه‌ها می‌کند؛ لذا لازم به تاکید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - است که شرکت ارتباطات سیار ایران «همراه اول» و سهامداران - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - این شرکت در تعریف مدل‌های کسب و کار توسکا هیچگونه دخالتی ندارند و در هیچ یک از سرویس‌های معرفی شده از جانب مشتریان توسکا مانند اپلیکیشن‌های تبلیغ شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - در برنامه‌های تلویزیونی سهم درآمدی نداشته و تا امروز حتی ریالی بابت این تبلیغات دریافت نکرده اند.»

در این توضیحات تاکید شده است که این شرکت در عین حال با عنایت به برخی ملاحظات و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - حساسیت‌ها، با همکاری سازمان صدا و سیما از تمرکز و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - حجم فعالیت‌های خود در حوزه ارزش افزوده کاسته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - و بیشتر در زمینه توسعه کسب و کار‌های مجازی و حمایت از استارت آپ‌های نوپا تمرکز خواهد کرد.

- تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چناران استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone