🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41784.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تلاش وزیر ارتباطات برای تغییر قانون کپی‌رایت در کشور

نبود وجود قانون کپی رایت در کشورمان شاید به کام مصرف‌کننده‌ها تمام شده باشد ولی از ضررهای بسیار آن برای تولید‌کنندگان داخلی نمی‌توان به راحتی گذشت. قوانین مربوط به مالکیت معنوی بسیار قدیمی و مربوط ...

نبود وجود قانون کپی رایت در کشورمان شاید به کام مصرف‌کننده‌ها تمام شده باشد ولی از ضررهای بسیار آن برای تولید‌کنندگان داخلی نمی‌توان به راحتی گذشت. قوانین مربوط به مالکیت معنوی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - بسیار قدیمی و مربوط به سال 1348 است، زمانی که بسیاری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - از تکنولوژی‌های امروزی وجود خارجی نداشتند و  چنین دورنمای سخت‌گیرانه‌ای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - نیز در خصوص قانون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - کپی‌رایت پیش روی متصور نبود.

«محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات، در رابطه با قانون کپی رایت عقیده دارد که این مساله بر اساس قانون تجارت سال‌های دور تدوین شده و نیازمند تغییرات اساسی و بازبینی است. وی در این باره به ایلنا می‌گوید:

«نظر ما در رابطه با قانون کپی رایت و ضرورت بازبینی آن بسیار روشن است. باید این قانون بازبینی شود. ما لایحه‌ای را تنظیم کرده‌ایم که با طی مراحل، به مجلس ارائه می‌شود. این کار شروع شده است و همکاری نزدیکی با مرکز پژوهش‌های  مجلس و سازمان‌های ذیربط از سوی وزارت ارتباطات آغاز شده است.»

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان

قانون کپی رایت بارها دچار تغییرات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - شده است

بنا بر گفته‌های وزیر ارتباطات، نرسیدن به رشد لازم و مطلوب از عواقب حل نشدن مساله کپی‌رایت محسوب می‌شود. او ضمن بیان این مطلب که برخلاف گذشته شرکت‌های ایرانی امروزی، خودشان تولیدکننده محتوا، انواع نرم افزار و بازی هستند، می‌گوید: «امروز که ما تولید کننده هستیم باید قانون کپی رایت را رعایت کنیم تا به رشد مطلوب در حوزه تولید محتوا دست پیدا کنیم.»

این اظهارات وزیر ارتباطات در حالی بیان می‌شود که پا گذاشتن ایران به تیغ دولبه قانون کپی‌رایت بارها و بارها در زمان‌های مختلف توسط دولت وقت بررسی شده و عمدتا با عواقب ناگواری پیش‌بینی شده است. به‌عنوان مثال اگر ضریب نفود رایانه در‌ ایران را ۳۰ درصد در نظر بگیریم و از هر سه ایرانی به طور متوسط یک تن را صاحب یک دستگاه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - رایانه بدانیم، تنها برای تهیه نسخه اصلی ویندوز ده با هزینه ۱۹۹ دلاری، بیش از پنج میلیارد و صد میلیون دلار هزینه لازم است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان

خرید ویندوز 600 هزار تومانی کار هر کسی نیست

قابل توجه است که بدانیم میزان تولید علمی و فرهنگی قابل عرضه کشورمان به عنوان محصول تجاری یک درصد میزان استفاده‌ از محصولات مشابه جهان نیست و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - ما هنوز یک کشور مصرف‌کننده هستیم تا تولید‌کننده. تولیدکنندگان داخلی هم با وجود قانون کپی‌رایت قادر به ساخت بسیاری از محصولات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - خود نخواهند بود. جالب است بدانید مجموعه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - نرم‌افزارهای نصب شده بر ‌سیستم عامل‌های ویندوز و حتی عکس‌های استفاده شده در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های داخلی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - زیر سایه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - این قانون قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone