🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18799.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ساخت گیربکس CVT با لگو [تماشا کنید]

با لگوها می‌توان ایستگاه فضایی بین المللی، پیانو، کشتی و حتی رمپ ولچر ساخت. حال کانال یوتیوب Sariel's Bricks & Pets با استفاده از آن‌ها یک گیربکس CVT یا همان متغیر پیوسته ساخته است. این ...

با لگوها می‌توان ایستگاه فضایی بین المللی، پیانو، کشتی و حتی رمپ ولچر ساخت. حال کانال یوتیوب Sariel's Bricks & - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - Pets با استفاده از آن‌ها یک گیربکس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - CVT یا همان متغیر پیوسته ساخته است.

این گیربکس شامل یک موتور لگو است که شفت ورودی مخروطی را می‌چرخاند. مخروط مشابه دیگری روی شفت خروجی نصب شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - و با یک تسمه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - کشی به مخروط اول متصل شده است. از آنجا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - که مخروط‌ها خلاف جهت یکدیگر نصب شده‌اند، می‌توان با تغییر مکان تسمه ضریب دنده (Gear ratio) را به طور پیوسته تغییر داد.

زمانی که تسمه در قسمت نوک شفت ورودی است، در طرف دیگر روی قسمت پایه یا ضخیم‌تر مخروط شفت خروجی چرخیده و در نتیجه سبب حرکت آرام‌تر خودرو و تولید گشتاور بیشتر می‌شود. با تغییر مکان تسمه به قسمت ضخیم‌تر شفت ورودی ضریب دنده وارونه شده و سبب سرعت خروجی بیشتر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - با گشتاور کمتر می‌شود.

با اینکه این کاردستی جالب دقیقاً شبیه به گیربکس‌های CVT اتومبیل‌های واقعی عمل نکرده و به خاطر داشتن قطعات پلاستیکی بازدهی نمونه واقعی را ندارد، اما مفهوم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - کلی آن با این قبیل جعبه دنده‌ها یکی بوده و با ساخت آن می‌توان به شیوه‌ای قابل فهم ساز و کار جعبه دنده‌های CVT را به کودکان نشان داد.

از مزایای گیربکس‌های متغیر پیوسته می‌توان به انتقال بهینه نیرو، کاهش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - مصرف سوخت، ساختار ساده‌تر، وزن کمتر و تعویض نرم‌تر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گرگان استان گلستان - دنده‌ها و از معایب آنها می‌توان به عملکرد پر سر و صدا و تعمیر پرهزینه اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone