🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25108.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هزار پرونده سرقت فناوری های آمریکا توسط چین زیر دست FBI؛ از صنایع دفاعی تا کارگاه برنج

پلیس فدرال آمریکا در حال بررسی بیش از هزار پرونده است که همگی آنها به تلاش چین برای سرقت فناوری و جاسوسی اقتصادی از نهادهای آمریکایی مربوط می شوند. «کریستوفر ری»، رییس FBI با هشدار ...

پلیس فدرال آمریکا در حال بررسی بیش از هزار پرونده است که همگی آنها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - به تلاش چین برای سرقت فناوری و جاسوسی اقتصادی از نهادهای آمریکایی مربوط می شوند.

«کریستوفر ری»، رییس FBI با هشدار در مورد سرقت فناوری های آمریکایی توسط چینی ها تاکید کرد که بسیاری از این پرونده ها به اقامه دعوی علیه افراد و شرکت ها ختم خواهند شد. به گفته وی هر ۵۶ دفتر منطقه ای FBI در سراسر کشور سرگرم بررسی مواردی هستند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - که تقریبا تمامی صنایع  بخش های تجاری آمریکا از غول های فناوری گرفته تا استارتاپ های سیلیکون ولی  کارگاه های کوچک را در بر می گیرد:

آنها همه چیز را از کمپانی های فعال در حوزه صنایع دفاعی، مراکز پژوهشی پیشرفته و دستگاه های پزشکی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - مدرن گرفته تا شرکت های تولید بذر ذرت و برنج و نرم افزار توربین های بادی هدف می گیرند.

آنطور که John Brown، معاون ضد جاسوسی FBI می گوید بازرسی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - های مربوط به چین پلیس فدرال طی دو دهه اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و امروزه از هر زمان دیگری بیشتر شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - است. متناسب با رشد پرونده ها میزان بازداشتی ها هم افزایش پیدا کرده تا جایی که در طول سال مالی گذشته ۲۴ نفر دستگیر شده اند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان

به گفته مقامات آمریکایی عملیات چینی ها برای سرقت بسیار حساب شده و بر اساس طرح های دولت پکن اجرا می شوند. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - آنها اهداف خود را به مراکز نوآوری و تحقیق و توسعه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - محدود نکرده و در بخش تجارت و بازرگانی هم سراغ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - داده های مربوط به هزینه تولید و قیمت گذاری، اسناد استراتژی داخلی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - و هر چیزی دیگری می روند که برایشان مزیت رقابتی بیاورد.

هرچند عملیات سرقت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - فناوری چینی ها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - از شمال تا جنوب آمریکا را در بر می گیرد اما فناوری هایی که برای آنها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - در اولویت قرار دارد شامل انرژی های پاک، زیست فناوری، هوا فضا، ابزارهای پایش اعماق دریا، فناوری اطلاعات و تولید می شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان
کریستوفر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - ری، ییس FBI

هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس آشنا کردن کمپانی ها و مراکز آکادمیک ایالات متحده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - با تکنیک ها و ابزارهایی بود - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - که دولت پکن برای به سرقت بردن داده ها به کار می گیرد. رییس FBI در این باره گفت:

آنها روش ها و تکنیک های متنوعی برای رسیدن به هدفشان دارد که از رخنه سایبری تا اغوا کردن نیروهای مورد اعتماد را شامل می شود. آنها حتی در سرقت فیزیکی دستگاه ها هم سابقه دارند. چینی ها نه فقط از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - طریق سرویس های جاسوسی بلکه به واسطه شرکت های دولتی، کمپانی های به ظاهر خصوصی، محققان و دانشجویان و گروه های بسیار دیگری به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - هدفشان می رسند.

به گفته مقامات، دولت پکن در پوشش سرمایه گذاری در علوم و فناوری، برنامه های استخدام افراد مستعد، همکاری دانشگاهی، مشارکت در تحقیقات، سرمایه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - گذاری مشترک، ادغام و تملیک و نهادهای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خدابنده استان زنجان - قانونگذار به داده های مورد نظرش دست پیدا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone