🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35984.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گزارش سال ۹۶ کافه‌ بازار منتشر شد؛ افزایش قابل توجه درآمد بازی و برنامه‌ها

در ایران موسسه آماری مستقل در زمینه آی.تی وجود ندارد و همین مسئله ارزش گزارش‌هایی که شرکت‌های حوزه فناوری به شکل فصلی یا سالیانه ارائه می‌دهند را دوچندان می‌کند. کافه بازار که در هر فصل ...

در ایران موسسه آماری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مستقل در زمینه آی.تی وجود ندارد و همین مسئله ارزش گزارش‌هایی که شرکت‌های حوزه فناوری به شکل فصلی یا سالیانه ارائه می‌دهند را دوچندان می‌کند. کافه بازار که در هر فصل گزارشی را از وضعیت کاربران و شاخص‌های مختلف صنعت تولید اپلکیشن ارائه می‌دهد، اکنون گزارش جامع خود برای سال ۹۶ را منتشر کرده که سرشار از اطلاعات طلایی برای افرادی است که مایل به فعالیت در حوزه تولید اپلیکیشن‌ هستند.

کافه بازار در این گزارش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تعداد کاربران خود را ۳۶ میلیون ذکر می‌کند. این در حالیست که ۲۹ میلیون حساب کاربری در کافه بازار ثبت شده و این شرکت خبر می‌دهد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که به شکل ماهانه، ۲۹ میلیون کاربر در این پلتفرم فعالیت دارند. تعداد کاربران فعال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روزانه نیز بیش از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ۵.۳ میلیون ذکر شده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

در سال ۹۶ تعداد دانلود یا به‌روز رسانی اپلیکیشن‌ها بیش از ۱.۶ میلیارد بار بوده است. اما نکته جالب در مورد خرید برنامه‌ها و بازی‌ها از کافه بازار و رشد قابل توجه آنهاست. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر اساس همین گزارش، در سال ۹۶ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نسبت به سال ۹۵، درآمد بازی‌های ایرانی رشدی ۹۴ درصدی داشته است. برنامه‌های ایرانی هم در همین بازه زمانی، رشد ۶۴ درصدی را تجربه کرده‌اند. این در حالیست که تعداد تراکنش‌های بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی به ترتیب ۲۲ و ۱۸ درصد افزایش داشته‌اند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
لیست نصب‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی در کافه بازار برای سال ۹۶. در این مارکت اندرویدی، محصول دیگر هلدینگ هزاردستان یعنی «دیوار» در صدر جدول ایستاده است.
تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
لیست - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نصب‌شده‌ترین بازی‌های ایرانی در کافه بازار برای سال ۹۶.

تعداد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن‌های موجود در این مارکت اندرویدی نیز از مرز ۱۵۱ هزار برنامه و بازی عبور کرده. از سوی دیگر ۲۳ هزار تیم توسعه‌ دهنده در سال ۹۶ با - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کافه بازار همکاری داشته‌اند که مجموع درآمد آنها بیشتر از ۱۸۰ میلیارد تومان تا پایان سال گذشته بوده است.

کافه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بازار اکنون در حالی میزبان ۱۵۱ هزار اپلیکیشن است که در سال ۹۲، تعداد اپلیکیشن‌هایش حدود ۵ هزار عدد بوده است. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این مارکت در سال‌های اخیر موفق شده رشد قابل توجهی در این زمینه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - داشته باشد و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در سال ۹۳، تعداد برنامه‌های خود را به مرز ۲۰ هزار برساند. در سال ۹۴ این تعداد به بیشتر از ۵۵ هزار عدد می‌رسد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و در سال ۹۵ مرز ۱۰۰ هزار اپلیکیشن را رد می‌کند.

برخلاف گزارش‌های فصلی، در گزارش سالیانه کافه بازار خبری از موبایل‌های اندرویدی محبوب کاربران نیست. با این حال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در گزارشی که کافه بازار از زمستان ۹۶ ارائه داده بود، سامسونگ با ۵۳ درصد و هواوی با حدود ۳۳ درصد، انتخاب‌های اول کاربران ایرانیِ این پلتفرم بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلاور نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما اطراف شریف آباد تکاب برای لباسشویی کنوود تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در شریف آباد شهر تکاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone