🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36666.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ احتمالاً در دو سایز روانه بازار می شود

به تدریج اخبار و شایعات در خصوص نسل تازه ساعت های هوشمند کمپانی سامسونگ در حال افزایش است. در همین راستا به تازگی شنیده شده Gear S4 احتمالاً در دو سایز نمایشگر راهی بازار می ...

به تدریج اخبار و شایعات در خصوص نسل تازه ساعت های هوشمند کمپانی سامسونگ در حال افزایش است. در همین راستا به تازگی شنیده شده Gear S4 احتمالاً در دو سایز نمایشگر راهی بازار می شود.

ظاهراً این پوشیدنی هوشمند جدید کره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ای ها که در حال گذراندن مراحل توسعه خود در خاک آمریکاست قرار است به پیروی از اپل واچ با دو سایز متفاوت نمایشگر و صد البته قیمت های متفاوت برای پوشش طیف وسیع تری از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیاز کاربران به تولید برسد.

ناگفته نماند که جدای از سایز نمایشگر، همین حالا هم پوشیدنی تایزنی سامسونگ در مدل های مختلف (بر حسب داشتن قابلیت اتصال LTE) عرضه می شوند. بنابراین انتظار می رود تنوع ساعت های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سری Gear به شکل چشمگیری افزایش یابد.

نمایشگر مربعی اپل واچ های کمپانی اپل در دو سایز ۳۸ میلی متری و ۴۲ میلی متری در دسترس خریداران قرار دارند. ساعت Gear S2 سامسونگ نیز از پنل دایره ای ۴۳ میلی متری برخوردار بود و مدل Gear S3 هم نمایشگری ۴۶ میلی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - متری دارد. در این میان مدل Gear Sport هم هست - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که نمایشگری ۴۴.۶ میلی متر را در اختیار کاربر قرار می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دهد. با این تنوع محصول هنوز مشخص نیست که کمپانی کره ای کدام سایزها را به عنوان ابعاد نهایی نمایشگر ساعت هوشمند Gear S4 خود برخواهد گزید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone