🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38241.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپل موزیک اندروید با قابلیت هایی جدید برای ویدیوها به‌روزرسانی شد

اپل امروز آپدیتی برای اپل موزیک اندروید منتشر کرده که به غیر از معرفی قابلیت های جدید، بهبودهایی را هم در عملکرد اپ برای پخش موسیقی به ارمغان آورده  است. با این به‌روزرسانی، حالا می ...

اپل امروز آپدیتی برای اپل موزیک اندروید منتشر کرده که به غیر از معرفی قابلیت های جدید، بهبودهایی را هم در عملکرد اپ برای پخش موسیقی به ارمغان آورده  است.

با این به‌روزرسانی، حالا می توانید از تماشای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - موزیک ویدیو در محیط اپلیکیشن تجربه بسیار بهتری نسبت به قبل داشته باشید. اپل موزیک جدید حالا می تواند موزیک ویدیوها را در حالت تمام صفحه و زمانی که در بخش Now Playing حضور دارید به نمایش گذاشته و در صورتی که بخش های دیگر اپ را باز کنید، همچنان به پخش ادامه بدهد.

به غیر از این، حالا می توان موزیک ویدیوها را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - به پلی لیست هم اضافه کرد تا آن ها را بدون وقفه و پشت سر هم تماشا کنید. همچنین امکان پخش ویدیو در پس زمینه هم جزو قابلیت های جدیدی است که در آخرین نسخه اپل موزیک برای اندروید شاهد آن خواهید بود.

گفتنی است که نسخه اندروید اپل موزیک از نوامبر ۲۰۱۵ در گوگل پلی منتشر شده و از آن زمان تا کنون، اپل با ارائه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - به‌روزرسانی های منظم در تلاش بود که این نسخه از نظر امکانات با نسخه iOS برابر باشد.

آخرین به‌روزرسانی بزرگ اپل موزیک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - هم به آوریل ۲۰۱۷ بر می گردد که اپل تغییرات ظاهری بزرگی را در اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - به وجود آورد. برای دانلود جدیدترین نسخه، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone