🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36668.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تعامل اسپاتیفای و GoPro با استوری‌ها؛ قابلیت جدید اینستاگرام

به‌ تازگی قابلیت‌هایی به اینستاگرام اضافه شده که کاربران به کمک آن‌ها می‌توانند راحت‌ تر از همیشه به اشتراک‌گذاری محتوا و تعامل با یکدیگر بپردازند. مطابق گزارشات جدید، اشتراک‌گذاری سریع ویدیو از اپلیکیشن GoPro و ...

به‌ تازگی قابلیت‌هایی به اینستاگرام اضافه شده که کاربران به کمک آن‌ها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - می‌توانند راحت‌ تر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - از همیشه به اشتراک‌گذاری محتوا و تعامل با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - یکدیگر بپردازند. مطابق گزارشات جدید، اشتراک‌گذاری سریع ویدیو از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - اپلیکیشن GoPro و بارگذاری موزیک‌های اسپاتیفای در استوری‌ها دو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - مورد از مهم‌ترین این قابلیت‌ها است.

با فشردن دکمه Share و انتخاب استوری‌های اینستاگرام قادر به بارگذاری محتوای گوپرو یا اسپاتیفای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - در حساب کاربری‌تان خواهید بود. همچنین گزارش شده که در این حالت کاربران پیش از گذاشتن استوری قادر به ویرایش ویدیوهای گوپرو و استیکرهای اسپاتیفای هم هستند.

همچنین به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - که امکان ارسال محتوای بارگذاری شده به دایرکت دیگر کاربران هم وجود دارد. اما به جز این دو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - قابلیت که در دسترس قرار گرفته، تماس تصویری هم خصوصیت مهم دیگری است که به زودی همه کاربران در اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. با اضافه شدن این قابلیت، آیکن جدیدی در گوشه بالا و سمت راست اینستاگرام ظاهر خواهد شد که با فشردن آن می‌توانید با فالوئرهایتان شروع به گفتگو کنید.

نکته خوب اینجاست که در این حالت حتما ملزم به تماشای ویدیو در حالت تمام صفحه نیستید و می‌توانید در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - حین مکالمه، تصویر را کوچک کرده و به کارهای دیگر مشغول شوید. به گفته اینستاگرام، قابلیت تماس ویدیویی هنوز درمرحله آزمایشی به سر می‌برد اما در آینده نزدیک برای کلیه کاربران این شبکه اجتماعی از سراسر دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین تغییر و تحول بخش اکسپلور و آغاز به کار پلتفرم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - اختصاصی Camera Effects (ابزاری برای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شاندیز استان خراسان - ساخت استیکر و افکت برای حساب‌های کاربری پرطرفدار) از دیگر تغییراتی خواهند بود که به زودی در اینستاگرام آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone