🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15484.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پخش زنده دیجیاتو: مراسم Spring Loaded اپل [به پایان رسید]

اپل امشب مراسم «Spring Loaded» را برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود برگزار خواهد کرد و ما در دیجیاتو آن را بطور زنده پوشش می‌دهیم. این مراسم که در ابتدا دستیار صوتی اپل، سیری تاریخ برگزاری‌اش ...

اپل امشب مراسم «Spring Loaded» را برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود برگزار خواهد کرد و ما در دیجیاتو آن را بطور زنده پوشش می‌دهیم.

این مراسم که در ابتدا دستیار صوتی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رویان استان مازندران - اپل، سیری تاریخ برگزاری‌اش را برملا کرد و سپس کوپرتینویی‌ها با انتشار بیانیه‌ای آن را تایید کردند، امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. انتظار می‌رود در این مراسم از محصولات زیادی رونمایی شود.

نسل جدید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رویان استان مازندران - آیپد پرو یکی از مهم‌ترین محصولات مراسم امشب می‌تواند باشد که مدت‌هاست منتظر رونمایی از آن هستیم. این محصول احتمالا در نسخه ۱۲.۹ اینچی نمایشگر مینی-LED خواهد داشت. شاید در کنار این تبلت غول‌پیکر و قدرتمند، کوپرتینویی‌ها پس از مدت‌ها نسل جدید آیپد مینی را با طراحی جدیدی معرفی کنند. این احتمال وجود دارد که در این مراسم از نسل جدید قلم اپل پنسل هم رونمایی شود.

یکی دیگر از محصولاتی که انتظارش را می‌کشیم، ردیاب بلوتوثی اپل به نام ایرتگ است. این وسیله کوچک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رویان استان مازندران - و دایره‌ای در پیدا کردن اشیای گمشده به کمک کاربران می‌آید. از دیگر دستگاه‌هایی که شاید در مراسم Spring Loaded اپل معرفی شوند می‌توان به نسل بعدی ایرپاد، اپل تی‌وی جدید و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رویان استان مازندران - آی‌مک جدید با طراحی متفاوت و نسل دوم چیپ اپل سیلیکون اشاره کرد.

دیجیاتو مراسم امشب را بطور زنده پوشش می‌دهد. از شما دعوت می‌کنیم در پوشش ویدیویی دیجیاتو با «حمید مقدسی» و «کورش چایچی» همراه باشید. برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رویان استان مازندران - مشاهده این مراسم کافیست راس ساعت ۲۱:۳۰ به همین مطلب یا آپارات - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رویان استان مازندران - دیجیاتو مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone