🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21134.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از ایرباد تماماً بیسیم Mi AirDots 2 SE با قیمت ۲۴ دلار رونمایی کرد

شیائومی از جدیدترین ایرباد مقرون به صرفه و کاملاً بیسیم خود به نام Mi AirDots 2 SE رونمایی کرد. این ایرباد نسخه ارزان قیمت تر ایرباد AirDots 2s بوده و از تاریخ ۱۹ مه (۳۰ ...

شیائومی از جدیدترین ایرباد مقرون به صرفه و کاملاً بیسیم خود به نام Mi AirDots 2 SE رونمایی کرد. این ایرباد نسخه ارزان قیمت تر ایرباد AirDots 2s بوده و از تاریخ ۱۹ مه (۳۰ اردیبهشت) با قیمت ۲۴ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

بزرگ ترین تفاوت ایرباد Mi AirDots 2 SE با AirDots 2s در این است که مدل SE از کدک باکیفیت LHDC پشتیبانی نمی‌کند. البته این مدل از کدک AAC پشتیبانی کرده و به کمک بلوتوث 5.0 با گوشی جفت می‌شود. سیگنال به طور همزمان به هر دو ایرباد منتقل شده که به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - اتصال پایدارتر منجر می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل

هر کدام از ایربادها تنها ۴.۷ گرم وزن داشته و با یک بار شارژ تا ۵ ساعت شارژدهی دارند. به کمک کیس شارژ ۲۰ ساعت دیگر به طور عمر باتری اضافه می‌شود و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - می‌توان آن را بوسیله درگاه USB-C در مدت زمان ۱.۵ ساعت شارژ کرد.

ایرباد AirDots - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - 2 SE از دکمه‌های لمسی و همچنین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - قابلیت تشخیص قرارگیری در گوش‌ها برخوردار است؛ یعنی پس از خارج کردن ایربادها از گوش‌ها پخش موزیک به طور اتوماتیک متوقف شده و پس از قرارگیری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - دوباره آن‌ها در گوش ادامه موزیک پخش می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل

ایرباد مورد بحث سازگاری بالایی با گوشی‌های مبتنی بر رابط کاربری MIUI شیائومی داشته و می‌توان بوسیله گوشی از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - درصد باتری ایربادها و کیس شارژ باخبر شد. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - زمانی که کاربر درب کیس شارژ را برای اولین بار باز می‌کند، موبایل ایرباد را تشخیص داده و با آن جفت می‌شود.

ایرباد AirDots 2 SE همانند مدل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - گران قیمت تر 2S، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - از قابلیت حذف نویز حین مکالمه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خلخال استان اردبیل - با استفاده از دو میکروفن برخوردار است، ولی خبری از حذف نویز فعال نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone