🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34597.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رویداد گلکسی در 19 مهر؛ آیا یک موبایل دوربین‌محور در راه است؟

کمپانی سامسونگ همواره در نیمه دوم سال میلادی از دیوایس های مهمی مانند گلکسی نوت و ساعت هوشمند خود رونمایی می کند و امسال نیز طبق سنت همیشگی این کار را انجام داده است. با ...

کمپانی سامسونگ همواره در نیمه دوم سال میلادی از دیوایس های مهمی مانند گلکسی نوت و ساعت هوشمند خود رونمایی می کند و امسال نیز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - طبق سنت همیشگی این کار را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - انجام داده است. با این وجود شرکت کره ای به تازگی دعوتنامه ای را منتشر کرده که از برگزاری یک رویداد گلکسی در تاریخ 19 مهر (دو روز پس از تاریخ معرفی پیکسل های جدید گوگل)  خبر می دهد.

سامسونگ چهارمین شرکتی است که طی یک ماه آینده محصولی جدید را روانه بازار می کند؛ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - چرا که ال‌جی، هوآوی و گوگل نیز برنامه هایی برای معرفی دیوایس های اصلی خود در آینده نزدیک دارند. البته دعوتنامه سامسونگ اطلاعات دقیقی از محتوای رویداد را در اختیار قرار نمی دهد. متن دعوتنامه بدین شرح است:

دیوایس گلکسی جدید سامسونگ راه های بیشتری برای ابراز وجود در اختیارتان قرار خواهد داد. با سامسونگ لحظات شاد خود را ثبت کنید چرا که کمپانی در تاریخ 11 اکتبر 2018 معرفی محصول جدید خود را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - طی یک رویداد گلکسی جشن خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان

در این بین عبارت «4x fun» در تصویر منتشر شده احتمال معرفی یک تلفن هوشمند دوربین‌محور را تقویت می کند، اما نمی توان با اطمینان گفت که محصول مورد نظر حتماً یک اسمارتفون خواهد بود.

در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کامیاران استان کردستان - ضمن هیچ نکته ای در دعوتنامه اخیر سامسونگ به معرفی گوشی تاشوی این شرکت اشاره ندارد؛ با این حال احتمال حضور چنین دستگاهی را در رویداد گلکسی پیش رو نمی توان کاملاً رد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone