🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41586.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ارائه بروزرسانی اندروید برای پیکسل ۲ به مدت سه سال

چندی قبل پیکسل های جدید گوگل معرفی شدند و آنطور که در صفحه مشخصات پیکسل ۲ آمده است خریداران این دو محصول می توانند آپدیت های نرم افزاری اندروید را تا سه سال از زمان ...

چندی قبل پیکسل های جدید گوگل معرفی شدند و آنطور که در صفحه مشخصات پیکسل ۲ آمده است خریداران این دو محصول می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توانند آپدیت های نرم افزاری اندروید را تا سه سال از زمان عرضه دریافت نمایند.

البته در جریان نطق امروز حرفی از این افزایش مدت زمان ارائه آپدیت به میان نیامد با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همه در استور گوگل به این موضوع - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اشاره شده هرچند با زبانی غامض: - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به بیان دیگر طبق اطلاعات موجود در این صفحه گفته شده که آپدیت های نرم افزاری و امنیتی هردو به مدت سه سال ارائه می شوند.

در هر حال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اگر این موضوع صحت داشته باشد و گوگل یک سال دیگر به بازه زمانی پوشش نرم افزاری خود اضافه کرده باشد، یک گام دیگر به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رقیب هموطن خود یعنی اپل در ارائه آپدیت نرم افزاری برای آیفون نزدیک شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone