🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30481.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ از موس و کیبورد پشتیبانی خواهند کرد

با ظهور تلویزیون های هوشمند بسیاری از کارکردهای چندرسانه‌ای سایر ابزارها به این محصولات آمدند و بار دیگر تلویزیون را به مرکز سرگرمی های خانگی تبدیل کردند. حالا سامسونگ پا را یک گام فراتر گذاشته ...

با ظهور تلویزیون های هوشمند بسیاری از کارکردهای چندرسانه‌ای سایر ابزارها به این محصولات آمدند و بار دیگر تلویزیون را به مرکز سرگرمی های خانگی تبدیل کردند. حالا سامسونگ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - پا را یک گام فراتر گذاشته و تصمیم دارد با ارائه پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - از تجهیزات جانبی مانند موس و کیبورد در مدل های 2019، کارایی تلویزیون های هوشمند خود را افزایش دهد.

به گفته سامسونگ، تلویزیون های سال 2019 و پس از آن، با قابلیتی تحت عنوان «Remote Access» به بازار عرضه می شوند که به کاربران اجازه می دهد از طریق اتصال بی سیم (وای فای برای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - گوشی و لپتاپ و آدرس IP برای کامپیوترهای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - شخصی) اپلیکیشن ها و فایل های موجود در سایر دیوایس های خود را یکجا در تلویزیون هوشمند خانه مشاهده کرده و از آنها استفاده کنند.

قابلیت جدید به کاربر اجازه می دهد از طریق اتصال بی سیم به اپلیکیشن ها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - و فایل های سایر دیوایس ها دسترسی داشته باشد

البته هنوز جزئیات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - کاملی از ساز و کار ویژگی Remote Access منتشر نشده اما بر اساس اطلاعات موجود، قابلیت اتصال موس و کیبورد به تلویزیون در مدل های 2019 و بالاتر سامسونگ وجود خواهد داشت. چنین چیزی به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - خصوص برای افرادی که می خواهند بدون اتصال کابل HDMI از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - بازی های کامپیوتری خود روی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - نمایشگری بزرگتر لذت ببرند، کاربردی بوده و سامسونگ را به هدف یکپارچه سازی دیوایس ها نزدیک تر می کند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی

لازم به ذکر است که علاوه بر اتصال محلی از طریق IP و وای فای، ویژگی Remote Access از فضای ابری نیز پشتیبانی نموده و بدین ترتیب کاربر می تواند از هرجای دنیا که خواست به دیوایس های خود دسترسی داشته باشد. کمپانی کره ای در ضمن با شرکت «VMware» نیز همکاری داشته و از پلتفرم دسکتاپ مجازی آن در فناوری جدید خود استفاده می کند.

گفتنی است طبق اظهارات سامسونگ، ویژگی مورد بحث فعلاً تنها با برخی اپلیکیشن ها سازگار بوده و در مرحله اول نباید انتظار عملکردی مشابه با قابلیت هایی همچون «Screen Mirroring» - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone