🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  2. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  4. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  5. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12304.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای کارآفرینی بانوان

رویداد سرمایه گذاری استارتاپی بانوان سکوی پرتاب مانا با ۱۳ تیم برگزیده و ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی به کار خود پایان داد. در این رویداد ۳۲۱ طرح استارتاپی از سراسر کشور دریافت شد و در ...

رویداد سرمایه گذاری - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اردستان استان اصفهان - استارتاپی بانوان سکوی پرتاب مانا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اردستان استان اصفهان - با ۱۳ تیم برگزیده و ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی به کار خود پایان داد. در این رویداد ۳۲۱ طرح استارتاپی از سراسر کشور دریافت شد و در نهایت ۳۵ تیم به داوری نهایی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اردستان استان اصفهان - راه یافتند.

رویداد سکوی پرتاب مانا توسط ۱۰۰ استارتاپ و مرکز نوآوری مانا، به عنوان تنها مرکز تخصصی با محوریت بانوان در فضای نوآوری و کارآفرینی، با هدف حمایت از بانوان در حوزه‌های استارتاپی، کارآفرینی اجتماعی و دانش بنیان در ۱۴ اسفند ۹۹ در مرکز رویدادهای سلام برگزار شد.

مرکز نوآوری مانا، ۱۰۰ استارتاپ، صندوق پژوهش و فناوری علم و صنعت، صندوق سرمایه‌گذاری نوید و صندوق ستارگان داوین، از جمله سرمایه‌گذاران حاضر در این رویداد بودند که روی تیم‌های برگزیده سرمایه‌گذاری کردند.

معصومه ابتکار، معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده، عفت حیاتی، دستیار جوانان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکات اسدی، مشاور امور بانوان سازمان فناوری اطلاعات ایران، زهرا بهروز آذر، مدیر کل زنان شهرداری تهران، از جمله مسئولان و مهمانان ویژه حاضر در این رویداد بودند.

در این رویداد ۴۰ داور - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اردستان استان اصفهان - از متخصصان و فعالان اکوسیستم استارتاپی حضور داشتند و به داوری طرح‌های راه یافته به مرحله نهایی پرداختند. آیت حسینی، نگین دانشور، مریم نجفی، سوده حیدری نسب، آرزو خسروی، مهدی مظاهری، سادینا آبایی، حمزه قطبی نژاد، صائبه سلوکی، محمد ابوالحسنی و سید حمیدرضا علوی از داوران حاضر در رویداد بودند.

در حاشیه این رویداد در راستای ارتباط بیشتر تیم‌ها با منتورهای مطرح اکوسیستم استارتاپی، رویداد کافه نشونی با حضور ۷ راهبر برگزار شد. کافه نشونی مرکزی برای تعامل مستمر تیم‌های موجود در حوزه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اردستان استان اصفهان - نوآوری و کارآفرینی کشور با مشاوران این حوزه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone