🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10195.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

درخواست صباایده از وزارت خارجه و ارتباطات: به حذف اپلیکیشن‌ها واکنش داشته باشید

روابط عمومی صباایده در پی حذف اپلیکیشن‌های آپارات و فیلیمو از گوگل پلی اعلام کرد این اتفاق تحت تاثیر تحریم‌ اعمال شده علیه ایران صورت گرفته و برای رفع این مشکل به دنبال رایزنی از ...

روابط عمومی صباایده در پی حذف اپلیکیشن‌های آپارات و فیلیمو از گوگل پلی اعلام کرد این اتفاق تحت تاثیر تحریم‌ اعمال شده علیه ایران صورت گرفته و برای رفع این مشکل به دنبال رایزنی از طریق وکلای خود هستند. صبا ایده همچنین از وزارت خارجه و ارتباطات درخواست کرد تا با انجام مکاتبه نسبت به این اتفاق واکنش داشته باشند.

به گفته صباایده، فیلیمو و آپارات 10 روز پیش از گوگل‌پلی حذف شده‌اند و علت آن بند 16.5 قوانین توسعه دهندگان و به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده است.

این شرکت در بیانیه خود چنین نوشته است:

«ما بر این باوریم که حذف این دو اپلیکشن به بازار داخلی این دو پلتفرم آسیبی جدی نخواهد زد ولی قطعا در رشد برون مرزی سرویس های آپارات و فیلیمو و همچنین استفاده کاربران داخلی در سیستم عامل اندروید تی وی محدودیت جدی ایجاد می‌کند. ما از وزارت خارجه و وزارت ارتباطات کشور می‌خواهیم با انجام مکاتبه نسبت به این اتفاق واکنش داشته باشند، ضمن اینکه وکلای خارجی و داخلی ما در حال بررسی حل این مسئله هستند.»

پیش‌تر «محمد جواد شکوری مقدم»، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده درباره تحریم‌ها و اتفاق اخیر برای اپلیکیشن‌های ایرانی با انتشار توییتی اظهار امیدواری کرده بود که موافقان طرح صیانت، حذف اپ‌های آپارات و فیلیمو را دستاویز و موید طرح خود نبینند: «اگر حرف اکوسیستم داخلی را می‌شنوید و برای ما طرح می‌نویسید، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی - هر دو - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی - برایمان آزار دهنده و مانع توسعه است.»

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی

خاطرنشان می‌شود وزیر سابق خارجه، پیش‌تر در گفت‌وگو با دیجیاتو تحریم‌های اپل و گوگل علیه ایران - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی - را نامشروع دانسته بود اما در نهایت باید گفت در عمل شاهد اقدامی جدی در این موضوع از سوی وزارت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی - خارجه و رایزنی‌های دیپلماتیک در دولت گذشته نبودیم. مشخص نیست آیا در دولت جدید شاهد اقدامات ملموس‌تری در این رابطه خواهیم بود یا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی - همه چیز تنها به بیانیه و هشدار ختم خواهد شد.

باید بدانید طی روزهای اخیر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی - اپلیکیشن‌های ایرانی همچون بلد و فیلیمو و آپارات بخاطر تحریم‌های گوگل از مارکت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فراهان استان مرکزی - اندرویدی گوکل‌پلی حذف شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone