🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10194.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از کارت‌های حافظه جدید Pro Plus و Evo Plus رونمایی کرد

سامسونگ از مجموعه کارت‌های حافظه microSD و SD سری Pro Plus و Evo Plus 2021 در ظرفیت‌های متنوع رونمایی کرد که از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی برخوردار هستند. این کارت‌های حافظه جدید با هدف استفاده ...

سامسونگ از مجموعه کارت‌های حافظه microSD و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - SD سری Pro Plus و Evo Plus 2021 در ظرفیت‌های متنوع رونمایی کرد که از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی برخوردار هستند.

این کارت‌های حافظه جدید با هدف استفاده توسط کاربران برای کارهای روزمره و عمومی،‌ تولیدکنندگان محتوا، عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانند برای ذخیره ویدیوهای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - با کیفیت بالا در گوشی‌های هوشمند، ‌دوربین‌های فیلمبرداری، پهپادها و سایر دستگاه‌ها - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - کار برده شوند.

کارت‌های حافظه سری Pro Plus و Evo Plus 2021 با شش لایه عایق محافظتی، نسبت به نسل قبل دارای دو لایه محافظتی اضافه هستند که می‌توانند از آنها در برابر اشعه ایکس، فرسوده شدن، نفوذ آب، ضربه مغناطیسی و درجه حرارت شدید محافظت کند. سامسونگ برای محصولات جدید خود ۱۰ سال ضمانت در نظر گرفته است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان

کارت‌های microSD پرو پلاس با ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و سرعت خواندن - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - و نوشتن تا ۱۲۰ و ۱۶۰ مگابایت بر ثانیه در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. کارت‌های Evo Plus نیز با سرعت خواندن متوسط تا ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه عرضه می‌شوند. این سرعت انتقال - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - در حدود ۱.۳ برابر بیشتر از مدل‌های - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - قبلی است. این کارت‌‌ها در ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار می‌شوند.

همراه کارت حافظه، مبدل SD نیز در جعبه محصول قرار داده شده تا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - کاربران بتوانند از آن در طیف وسیعی از دستگاه‌ها استفاده کنند. انتظار می‌رود کارت‌های microSD از ماه آینده با قیمت پایه ۱۸.۹۹ دلار به بازار عرضه شوند.

گفتنی است کارت‌های Pro Plus و EVO Plus SD از سرعت خواندن و نوشتن مشابه نسخه‌های microSD بهره می‌برند و در طیف وسیعی از دستگاه‌ها مانند دوربین‌های بدون آینه و کامپکت، DSLRها، کامپیوترهای شخصی و دوربین‌های فیلمبرداری قابل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - استفاده هستند.

این کارت‌های حافظه هچنین در کلاس سرعت V30 برای ویدیوی 4K UHD طراحی شده‌اند. کارت‌های Evo Plus SD با ظرفیت‌های ۳۲ تا ۲۵۶ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قروه استان کردستان - گیگابایت و کارت‌های پرو پلاس با ظرفیت ۳۲ تا ۵۱۲ گیگابایت با قیمت پایه ۸.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone