🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10193.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیوی رسمی جعبه‌گشایی نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳

سامسونگ نزدیک به یک ماه پیش در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش با نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد. کره‌ای‌ها نسخه ویژه، تولید محدود و البته گران‌قیمت این ...

سامسونگ نزدیک به یک ماه پیش در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ از جدیدترین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - گوشی‌های هوشمندش با نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد. کره‌ای‌ها نسخه ویژه، تولید محدود و البته گران‌قیمت این محصولات را هم معرفی کردند که تحت نسخه تام براون شناخته می‌شوند. حالا شاهد انتشار ویدیوی رسمی جعبه‌گشایی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ تام براون ادیشن هستیم.

اگرچه بسیاری از کاربران در سراسر جهان نمی‌توانند این گوشی‌های هوشمند را بخرند، اما مشاهده جعبه‌گشایی آن برای اکثر افراد می‌تواند لذت‌بخش باشد.

در جعبه نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ با این گوشی تاشو، گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ روبه‌رو هستیم. تمام این محصولات از طراحی مخصوصی بهره - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - می‌برند و امضای برند تام براون روی آن‌ها به چشم می‌خورد. در جعبه این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - گوشی هوشمند قلم S Pen پرو هم قرار می‌گیرد تا کاربران دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافه‌ای برای تهیه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - آن نداشته باشند.

در جعبه گلکسی زد فلیپ ۳ تام براون ادیشن هم با این گوشی تاشو به همراه گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ روبه‌رو هستیم. گلکسی واچ ۴ در این مجموعه از دو بند مخصوص بهره می‌برد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان

سامسونگ برای هردو دستگاه از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - شارژر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - وایرلس Trio استفاده کرده که امکان شارژ همزمان تمام دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با این شارژر بطور همزمان گوشی تاشو، ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم‌شان را شارژ کنند.

این محصولات از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نسخه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - استاندارد ندارند و تنها تفاوت آن‌ها، طراحی و همچنین عرضه محدود است. بنابراین کاربران همچنان به گوشی‌های تاشو 5G با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - دسترسی پیدا می‌کنند.

در گلکسی زد فولد ۳ با نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - صفحه نمایش خارجی ۶.۲ اینچی روبه‌رو هستیم. گلکسی زد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - فلیپ ۳ هم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و ۱.۹ اینچی بیرونی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - مجهز شده است. ما در دیجیاتو به تازگی گلکسی زد فلیپ ۳ را بررسی کرده‌ایم که برای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر قوچان استان خراسان - مطالعه آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone