🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10181.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

«ریلمی پد» معرفی شد؛ اولین تبلت ریلمی با قیمت پایه ۱۹۰ دلار

ریلمی پس از رونمایی از اولین لپ‌تاپ و اولین گوشی بازار مجهز به چیپ دیمنسیتی ۸۱۰ اکنون از اولین تبلت خود با نام «ریلمی پد» با قیمتی اقتصادی رونمایی کرد. تبلت جدید این شرکت از ...

ریلمی پس از رونمایی از اولین لپ‌تاپ و اولین گوشی بازار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - مجهز به چیپ دیمنسیتی ۸۱۰ اکنون از اولین تبلت خود با نام «ریلمی پد» با - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - قیمتی اقتصادی رونمایی کرد.

تبلت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - جدید این شرکت از نمایشگر ۱۰.۴ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد و بدنه ۶.۹ میلی‌متری آن بسیار باریک است. ریلمی پد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - همچنین از چیپست هلیو G80 با - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - رم ۳ و ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت بهره می‌برد. همچنین با پشتیبانی از اسلات کارت microSD کاربران - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - می‌توانند ظرفیت حافظه آن را ارتقا دهند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان

ریلمی برای اولین تبلت خود دو دوربین ۸ مگاپیکسلی HD در نظر گرفته که یکی از آن‌ها روی پنل پشتی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - و دیگری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - در پنل جلویی دستگاه قرار گرفته است. داخل آن نیز یک باتری ۷۱۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که از شارژ سریع ۱۸ وات و فناوری شارژ معکوس - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - پشتیبانی می‌کند. همچنین چهار اسپیکر در چهار گوشه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - تبلت قرار دارد که از فناوری صدای فراگیر دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

در بخش نرم‌افزار نیز ریلمی پد از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - اندروید ۱۱ و رابط کاربری خصوص تبلت این شرکت بهره می‌برد که نسخه جدید و بهبود یافته‌ای از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - رابط کاربری Realme UI برای نمایشگرهای بزرگتر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - است.

تبلت ریلمی پد در سه نسخه مختلف و رنگ‌های طلایی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. نسخه‌های مختلف این تبلت شامل نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از Wi-Fi، نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از Wi-Fi - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - و LTE و درنهایت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لنگرود استان گیلان - نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی با پشتیبانی از Wi-Fi + LTE می‌شود که به ترتیب ۱۹۰، ۲۱۵ و ۲۴۵ دلار قیمت دارند. اولین تبلت شرکت ریلمی در تاریخ ۲۵ شهریور فروش خود را آغاز خواهد کرد.

تحریم‌های هواوی و کاهش سهم بازار این شرکت موجب شد سایر شرکت‌های چینی بتوانند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند. ریلمی نیز اخیرا با استفاده از قابلیت‌های خود موفق شده بود لقب سریع‌ترین برند در عرضه ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل به بازار را از آن خود کند. آن‌ها همچنین اواخر ماه گذشته از گوشی‌های پرچمدار سری GT خود با زبان طراحی جدیدی رونمایی کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone