🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10185.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از اولین تبلت‌های 5G خود رونمایی کرد

لنوو از اولین تبلت‌های 5G خود یعنی «تب P11» و «تب P12 پرو» با مشخصاتی قدرتمندتر از نسل قبل، مجهز به اسپیکرهای با کیفیت و طول عمر باتری نسبتا خوب رونمایی کرد. لنوو تب P12 ...

لنوو از اولین تبلت‌های 5G خود یعنی «تب P11» و «تب P12 پرو» با مشخصاتی قدرتمندتر از نسل قبل، مجهز - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - به اسپیکرهای با کیفیت و طول عمر باتری نسبتا خوب رونمایی کرد.

لنوو تب P12 پرو

تبلت پی ۱۲ پرو - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - از نمایشگر ۱۲.۶ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی با روشنایی ۶۰۰ نیت، چیپ اسنپدراگون ۸۷۰، رم ۸ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - گیگابایتی، حافظه ۲۵۶ گیگابایتی بهره می برد. این دستگاه با بدنه تمام فلزی همراه با هندزفری بی‌سیم با قابلیت حذف نویز و ۲۸ ساعت عمر باتری رونمایی شده است.

نمایشگر این تبلت دارای رزولوشن ۲۵۰۰ در ۱۶۰۰، نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. پنل نمایشگر با پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - از ۱۰۷ درصد از رنگ‌های فضای رنگی NTFC و پشتیبانی از دالبی ویژن و +HDR 10، دارای رنگ‌های غنی و دقت رنگ بالایی است. تبلت P12 پرو دارای اسپیکرهای JBL با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس و پشتیبانی از ویژگی Premium Audio لنوو جهت شنیدن بهترین صدا است. این تبلت مجهز به باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. البته شارژر سریع دارای این توان به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود.

 تبلت جدید لنوو همراه با اندروید ۱۲ عرضه می‌شود و از قابلیت Project Unity برخوردار است که جفت شدن تبلت با کامپیوترهای ویندوز ۱۰ و ۱۱ به‌صورت بی‌سیم جهت استفاده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - از نمایشگر آن‌ها به‌عنوان نمایشگر دوم را امکان‌پذیر می‌کند و اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز در کنار هم نمایش داده می‌شوند. این تبلت در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها با قیمت ۶۱۰ دلار، فقط از وای‌فای پشتیبانی می‌کند و مدل دیگر با قیمت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - ۱۰۶۴ دلار علاوه بر وای فای از شبکه 5G نیز پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - می‌کند. در ضمن P12 از قلم دیجیتالی Precision Pen 3 با قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران

لنوو تب - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - P11

از اصلی‌ترین ویژگی‌های P11 با قیمت ۵۹۱ دلار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده 750G
  • حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی
  • رم ۴ و ۸ گیگابایتی
  • نمایشگر IPS LCD دالبی ویژن با اندازه ۱۱ اینچ با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ و روشنایی ۴۰۰ نیتی
  • باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر باتری ۱۲ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - ساعتی
  • پشتیبانی از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نکا استان مازندران - فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی
  • اسپیکرهای دالبی اتموس JBL
  • پورت USB-C جهت اتصال به نمایشگاه خارجی
  • پشتیبانی از قلم دیجیتالی
  • بدنه تمام فلزی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone