🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10184.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تیزر تبلیغاتی و تصاویر پیکسل ۶ طراحی آن را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

گوگل اولین تیزر تبلیغاتی رسمی ۳۰ ثانیه‌ای از پیکسل ۶ را با شعار «For All You Are» به همراه تصاویر تبلیغاتی از این موبایل در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که ویجت‌های جدید Material You اندروید ...

گوگل اولین تیزر تبلیغاتی رسمی ۳۰ ثانیه‌ای از پیکسل ۶ را با شعار «For All You Are» به همراه تصاویر تبلیغاتی از این موبایل در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که ویجت‌های جدید Material You اندروید ۱۲ را نشان می‌دهد.

برخی از تصاویر منتشر شده، به تاریخ عرضه احتمالی این سری نیز اشاره دارند. گوگل در تیزر تبلیغاتی، نمایشگر پیکسل ۶ را به صورت کامل نشان نمی‌دهد، اما به نظر می‌رسد حاشیه پایینی دستگاه نسبت به سه طرف دیگر کمی بزرگ‌تر است. همچنین در این ویدیوی جذاب، پیکسل ۶ در رنگ‌های مختلفی مانند طلایی، سفید، سبز و نارنجی دیده می‌شود.

غول موتور جستجو سه فاکتور مهم یعنی یادگیری، تکامل و سازگاری را برای موبایل جدید خود برجسته کرده و عنوان می‌کند که تمام اجزای گوشی آینده آن‌ها توسط گوگل ساخته شده است.

از طرفی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - دیگر تصویر منتشر شده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - در اینستاگرام - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - گوگل طراحی نمایشگر آن را نشان می‌دهد که از روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - ویجت‌های Material You اندروید ۱۲ بهره می‌برد. همچنین به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - نظر می‌رسد برخی از ویجت‌های مربوط به ساعت، تاریخ سه شنبه نوزدهم ماه میلادی را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - نشان می‌دهد. با توجه به اینکه گوگل قبلا اعلام کرده بود این گوشی اواخر پاییز امسال عرضه می‌شود، برخی منابع از ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) به عنوان تاریخ دقیق آن یاد کرده‌اند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان

تاکنون برخی مشخصات کلیدی گوشی‌های آینده گوگل فاش شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه استاندارد پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی +Full HD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نسخه پرو آن از نمایشگر ۶.۷ اینچی +QHD با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

نکته مهم دیگر سری پیکسل ۶ به پردازنده آن برمی‌گردد زیرا گوگل قصد دارد از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - تراشه اختصاصی تنسور در آن‌ها استفاده کند. در خبر دیگری نیز عنوان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - شده بود که این چیپست احتمالا تراشه منتشر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - نشده اگزینوس ۹۸۵۵ سامسونگ باشد.

گوگل علاوه بر تراشه انحصاری تنسور این محصولات را با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین‌های باکیفیت، مودم ۵G سامسونگ و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - واتی روانه بازار می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مژده نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر جسارتا تعمیرچی آیا منطقه کوی روحی کاشان تعمیر کولر گازی بوش انجام میده.
پاسخ: بله در کوی روحی شهر کاشان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone