🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10183.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی 8s 5G اولین موبایل مجهز به چیپ دیمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد

ریلمی به صورت رسمی از دومین گوشی سری «ریلمی ۸» تحت عنوان 8s 5G رونمایی کرد. گوشی جدید این شرکت اولین دستگاهی است که از تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ بهره می‌برد و از دیگر ویژگی‌های آن ...

ریلمی به صورت رسمی از دومین گوشی سری «ریلمی ۸» تحت عنوان 8s 5G رونمایی کرد. گوشی جدید این شرکت اولین دستگاهی است که از تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ بهره می‌برد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به طراحی عالی، نمایشگر با نرخ تازه‌سازی خوب، دوربین سه‌گانه شامل دوربین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

ریلمی 8s 5G از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی آن در بالا سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است. وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل +Full HD، نسبت تصویر ۲۰:۹ و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز از جمله ویژگی‌های قابل توجه نمایشگر این گوشی است. همچنین ریلمی برای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - امنیت کاربران خود، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - ویژگی‌هایی مانند سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل و حسگر اثر انگشت تعبیه شده روی دکمه پاور را ارائه کرده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان

در زیر کاپوت، تراشه ۶ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - نانومتری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - دیمنسیتی ۸۱۰ قرار گرفته که از مودم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - 5G نیز بهره می‌برد. همچنین چیپ این دستگاه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 همراه شده است. همچنین با استفاده از کارت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - microSD کاربران می‌توانند ظرفیت حافظه آن را ارتقا دهند. ریلمی 8s 5G همچنین حداکثر ۵ گیگابایت رم مجازی به کاربران خود ارائه می‌کند.

دوربین سلفی این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - دستگاه ۱۶ مگاپیکسل است و روی پنل پشتی آن شاهد ماژول دوربین مربعی شکلی هستیم که سه سنسور را در خود جای داده است. این سه سنسور - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و لنز عمق ‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

در بخش نرم‌افزار نیز ریلمی 8s 5G به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری ریلمی UI 2.0 روانه بازار خواهد شد. در نهایت گوشی جدید شرکت چینی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - از باتری ۵۰۰۰ میلی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات Dart Charge بهره می‌برد.

گزینه‌های مختلف این گوشی با قیمت‌های زیر و رنگ‌های آبی و بنفش از تاریخ ۲۲ شهریور روانه بازار هند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کاشمر استان خراسان - خواهد شد:

  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی - ۲۴۴ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی - ۲۷۲ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاداش نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
واقعا خیلی راضی بودم از خدمات شرکت تعمیرچی، تا حالا ارتباط با چند شرکت دیگه برای تعمیر کولر گازیم داشتم اما هیچ کدوم به این خوبی نبودن. نه تنها کولرم درست کار میکنه، بلکه هزینه هم خیلی مناسب بود. برای منطقه شهرک شهرداری کاشمر آدم خوبی هم فرستادند که کارشون هم خیلی قابل قبول بود. پیشنهاد میکنم اگه مشکلی با کولرتون هست حتما با این شرکت تماس بگیرید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone