🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10207.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

امکان استفاده از واتساپ روی چند دستگاه بدون اتصال اینترنت نسخه موبایل برای کاربران iO‌S‌

بسیاری از کاربران iO‌S‌ واتساپ می‌توانند از این پس با قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه (multi-device)، همزمان از این پیام‌ رسان روی چهار دستگاه استفاده کنند. به صورتی که دیگر لازم نیست حتما نسخه اپ ...

بسیاری از کاربران iO‌S‌ واتساپ می‌توانند از این پس با قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه (multi-device)، همزمان از این پیام‌ رسان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - روی چهار دستگاه استفاده کنند. به صورتی که دیگر لازم نیست حتما نسخه اپ موبایل به اینترنت متصل باشد تا برنامه روی سایر دستگاه‌ها سرویس بدهد. این قابلیت در حال حاضر در دسترس تعداد زیادی از کاربران iO‌S‌ در سراسر جهان قرار گرفته است.

در حال حاضر کاربران واتساپ برای آنکه بتوانند از نسخه دسکتاپ واتساپ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - به صورت همزمان با نسخه اپ موبایلی استفاده کنند،‌ لازم است نسخه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - اپ موبایل به اینترنت متصل باشد. اکنون این محدودیت‌ اتصال اینترنت اپ موبایل برای کاربران iOS برداشته شده است.

وب‌سایت WABetaInfo که اخبار مربوط به واتساپ را منتشر می‌کند در گزارش جدید خود به این موضوع اشاره کرده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - که قابلیت جدید واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد که حداکثر چهار دستگاه (بدون احتساب دستگاه اصلی) را به یکدیگر متصل کنند. با وجود این ویژگی، کاربران بدون اینکه نیاز داشته باشند به دستگاه اصلی متصل شوند، می‌توانند از حساب واتساپ خود روی دستگاه‌های مختلف استفاده کنند.

در حال حاضر آخرین نسخه موجود در اپ استور ۲.۲۱.۱۸۰.۱۴ است که پس از دریافت آن اعلان پشتیبانی از چند دستگاه در بخش Linked Devices نشان داده می‌شود. به محض اینکه با درخواست واتساپ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - موافقت کنید، از اتصال فعلی خود خارج خواهید شد و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - سپس باید دوباره کد QR موجود در صفحه را روی تمام دستگاه‌های متصل خود اسکن کنید.

تنها چند ثانیه پس از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - اتصال به دستگاه جدیدی می‌توانید تمام پیام‌های خود را روی آن همگام‌سازی کنید. البته زمان آن بر اساس حجم تاریخچه پیام‌های کاربران متفاوت است. به محض پایان یافتن عملیات همگام‌سازی پیام‌ها، می‌توانید از حساب واتساپ خود روی سایر دستگاه‌ها استفاده کنید، حتی اگر گوشی شما خاموش باشد. توجه داشته باشید که این قابلیت از حداکثر چهار دستگاه به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند که هیچ‌ یک از آن‌ها به جز دستگاه اصلی نمی‌تواند موبایل باشد. همچنین پشتیبانی از تبلت‌های آیپد و اندروید هنوز به اپلیکیشن واتساپ اضافه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - نشده است.

همچنین هنگام پیوستن - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - به نسخه بتای این قابلیت جدید، واتساپ هشدار می‌دهد که برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن مانند تماس با افرادی که از نسخه قدیمی آن استفاده می‌کنند، احتمالا کار نخواهد کرد. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - جدید برای چه کاربرانی فعال شده است، با این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - حال می‌توانید آخرین نسخه ارائه شده را در اپ استور خود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - بررسی کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone