🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34939.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مپس مسیریابی به سوی خانه و محل کار را برایتان آسان‌تر می‌کند

اگر با گوگل مپس کار کرده باشید، حتما می‌دانید که در این اپلیکیشن نقشه گزینه‌‌ای برای تعیین و ذخیره آدرس خانه و محل کار وجود دارد. با وجود این امکان، در هر نقطه‌ای از شهر ...

اگر با گوگل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - مپس کار کرده باشید، حتما می‌دانید که در این اپلیکیشن نقشه گزینه‌‌ای برای تعیین و ذخیره آدرس خانه و محل کار وجود دارد. با وجود این امکان، در هر نقطه‌ای از شهر که باشید می‌توانید به سرعت و بی معطلی به سوی خانه یا محل کارتان مسیریابی کنید یا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - با یک فرمان صوتی از گوگل مپس بخواهید که همین کار را برایتان انجام بدهد.

اما اگر به نظرتان این گزینه‌ها هم به قدر کافی سریع نیستند، گوگل به زودی راه سریع‌تری را پیش پایتان خواهد گذاشت. تیم توسعه‌دهنده گوگل مپس به تازگی دو آیکن میان‌بر طراحی کرده‌ که امکان مسیریابی سریع به سوی خانه و محل کار را برایتان فراهم می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مازندران استان مازندران

برای دسترسی به این دو آیکن کافیست روی نوار جستجو اشاره کنید تا در تاریخچه جستجوهایتان ظاهر شوند. گوگل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - فعلا این دو آیکن را در اپلیکیشن آزمایش می‌کند، اما در صورت مثبت بودن بازخوردها و ارائه در نسخه نهایی اپلیکیشن وجود این دو گزینه می‌تواند به میزان قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی کند.

هنوز مشخص نیست که در صورت اضافه شدن این دو آیکن، آیا آیکن‌های میان‌بر نوار جستجو بر سر جای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - خود باقی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - می‌مانند یا خیر. اما نکته مسلم اینجاست که وجود تمامی این آیکن‌ها در کنار هم نیز بعید است مشکل‌ خاصی به وجود آورد.

آیکن‌های مسیریابی به سوی خانه و محل کار هنوز در مرحله آزمایشی به سر می‌برند و گوگل تاریخ انتشار آن‌ها برای نسخه نهایی مپس را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone