🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41228.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شکنجه آیفون 10 اپل را تماشا کنید

کانال یوتوبی «JerryRigEverything» مدت هاست که به تولید ویدیوهای تست مقاومت موبایل های مختلف مشغول است و در این زمینه با بهره گیری از استانداردهای مخصوص خود، تصویر مناسبی از کیفیت ساخت محصولات روز بازار ...

کانال یوتوبی «JerryRigEverything» مدت هاست که به تولید ویدیوهای تست مقاومت موبایل های مختلف مشغول است و در این زمینه با بهره گیری از استانداردهای مخصوص خود، تصویر مناسبی از کیفیت ساخت محصولات روز بازار ارائه می کند.

JRTG حالا در جدیدترین ویدیو، آیفون 10 اپل را به شکنجه گاه خود برده و با استفاده از تیغ موکت بری، فندک و سایر لوازم استحکام بدنه و مقاومت مواد به کار رفته در گرانترین محصول اپل را مورد آزمایش قرار داده است.

لازم به ذکر است که آیفون 10 نیز مانند آیفون 8 و 8 پلاس از بدنه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - شیشه ای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - با شاسی فلزی بهره می برد، اما در آیفون 10 به جای آلومینیوم از فولاد ضد زنگ استفاده شده است.

گفتنی است به عقیده JRTG - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - یکی از نکات مهم در خصوص بدنه آیفون 10، هزینه تعویض پنل پشتی 549 دلاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - آن است که برای یک قطعه شیشه ای قیمت بسیار بالایی داشته و به کاربران توصیه می شود حتماً از یک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - کاور محافظ برای این تلفن هوشمند استفاده کنند. در ادامه ویدیوی تست مقاومت آیفون 10 را مشاهده می کنید:

- تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دارنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سوال داشتم تعمیرگاه شما آیا دور و بر شهرک سام محمود آباد محمودآباد تعمیرات کولر گازی تی سی ال TAC-32CHS/JE داره
پاسخ: بله در شهرک سام محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر یزدان یار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر احیانا شهرک سرو محمود آباد محمودآباد طرح تعویض کولر گازی تی سی ال قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در شهرک سرو محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone