🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10218.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین تبلت اوپو نیمه دوم سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

اوپو قصد دارد محصولات جدیدی به بازار عرضه کند. در همین راستا به نظر می‌رسد نیمه دوم سال ۲۰۲۲ باید منتظر اولین تبلت اوپو و در آینده نزدیک نیز منتظر معرفی دستگاه‌هایی با طراحی متفاوت ...

اوپو قصد دارد محصولات جدیدی به بازار عرضه کند. در همین راستا به نظر می‌رسد نیمه دوم سال ۲۰۲۲ باید منتظر اولین تبلت اوپو و در آینده نزدیک نیز منتظر معرفی دستگاه‌هایی با طراحی متفاوت از جمله گوشی تاشو این برند باشیم. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان -

این برند مدتی پیش از سیستم‌عامل Color OS12 که بر پایه اندروید ۱۲ ایجاد شده، رونمایی کرد و مدعی است این سیستم‌عامل با دستگاه‌هایی با فرم خاص مثل تبلت‌ها و گوشی‌های با فرم فاکتور متفاوت مثل گوشی‌های تاشو کاملاً سازگار است. یکی از مدیران اجرایی و رده‌بالای این شرکت نیز عرضه تبلت و گوشی‌های با طراحی متفاوت توسط اوپو در آینده نزدیک را تأیید کرده است.

طبق اطلاعات - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - منتشرشده توسط رسانه‌ای با نام Sina Technolog و طبق گفته «لئو بو» (Liu bo)، معاون اوپو، عرضه نخستین تبلت تولیدشده توسط اوپو در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد برند ویوو که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - مشارکت نزدیکی با اوپو دارد، نیز نخستین تبلت خود را در همین زمان عرضه کند. بو عرضه نخستین گوشی‌های چندفرمی توسط اوپو را نیز تأیید کرده؛ اما زمان دقیقی برای آغاز عرضه این گوشی‌ها بیان نکرده است. گوشی‌های چندفرمی به گوشی‌های تاشو یا سایر گوشی‌های مشابه با طراحی منحصربه‌فرد گفته می‌شود

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان

سال گذشته نیز این برند که اکنون یک غول فناوری محسوب می‌شود، طرح مفهومی یک گوشی رول‌شونده به نام اوپو ایکس - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - ۲۰۲۱ را رونمایی کرد. در ضمن این برند گوشی چینی، طرح مفهومی گوشی تاشوی واقعاً منحصربه‌فردی را معرفی کرده که با مشارکت یک شرکت طراحی ژاپنی به نام نندو (Nendo) طراحی شده است و از سه قسمت تا می‌شود؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت اوپو چنین محصولاتی را نیز در آینده نزدیک معرفی و رونمایی کند.

بو مدعی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - است این برند سومین شرکت مطرح تولیدکننده دستگاه‌های اندرویدی در بازار موبایل کلی چین محسوب می‌شود و در بازار مربوط به فروشگاه‌های فیزیکی نیز جایگاه دوم را از این نظر از آن خود کرده است. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - در ضمن اطلاع‌رسانی در مورد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - گوشی‌های جدید پوکو یعنی گوشی‌های سری Find X3 از ۴۰ درصد به ۶۰ درصد افزایش یافته است.

ظاهراً اوپو قصد دارد در حوزه وسایل مرتبط با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - اینترنت اشیا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - نیز به تولیدکننده فعالی تبدیل شود و در آینده وسایلی مثل هندزفری‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - بی‌سیم، گجت‌های کنترل‌کننده فعالیت‌های مرتبط - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - با تناسب‌اندام، تلویزیون‌های هوشمند و سایر وسایل مشابه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سیاهکل استان گیلان - را نیز تولید و روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دینشاه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با سلام و عرض ادب،

خریدار گرامی، متأسفانه مشکلاتی در کولر گازی دوو DSB-F0943LH-V به وجود آمده است. یکی از اشکالات شناخته شده، عدم سرمایش مناسب فضا است که می‌تواند به دلیل خرابی کمپرسور یا شاید هم دور موتور باشد. در این صورت، نیاز است تا کولر گازی خود را به یک متخصص تعمیر کنید.

من شماره تلفن های چند تعمیرکار کولر گازی در منطقه کوی سادات، شهر سیاهکل را براتون پیدا کردم و با توجه به لهجه بازاری این منطقه، به شما توصیه می‌کنم که با ایشان تماس بگیرید و با ارائه جزئیات مشکلات خود از آنها درخواست تعمیر کولر گازی خود را بکنید.

1) تعمیرکار مازندرانی: 09112119152
2) تعمیرکار کولر گازی دکتری: 09119549956
3) تعمیرکار کولر گازی هوشمند: 09391245487

با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone