🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10220.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سری آیفون ۱۴ احتمالا فاقد نسخه مینی خواهد بود؛ ظاهرا باید منتظر آیفون ۱۴ مکس باشیم

براساس اطلاعات منتشرشده از منابع آگاه، ظاهرا اپل قصد دارد مدل مینی را از سری گوشی‌های آیفون ۱۴ حذف و به جای آن نسخه جدیدی با نام آیفون ۱۴ مکس مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی ...

براساس اطلاعات منتشرشده از منابع آگاه، ظاهرا اپل قصد دارد مدل مینی را از سری گوشی‌های آیفون ۱۴ حذف و به جای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس - آن نسخه جدیدی با نام آیفون ۱۴ مکس مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی رونمایی کند. در نتیجه نسل بعدی آیفون احتمالا در چهار مدل و با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس - طراحی کاملا متفاوت از راه می‌رسند.

طبق اطلاعات منتشرشده آیفون ۱۲ مینی در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس فروش خوبی نداشته و به همین دلیل اپل تصمیم گرفته این مدل را از سری گوشی‌های ۲۰۲۲ حذف کند و به‌جای این گوشی، گوشی دیگری تحت عنوان آیفون ۱۴ مکس با نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به نمایشگر گوشی‌های آیفون مینی روانه بازار کند.

«جان پروسر» از منابع آگاه بازار می‌گوید ظاهرا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس - گوشی‌های آیفون ۱۴ طراحی کاملا متفاوتی معرفی خواهند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس - شد. در ضمن قبل از معرفی و رونمایی از گوشی‌های آیفون ۱۳ رندرهایی از گوشی‌های آیفون ۱۴ با طراحی کاملاً متفاوت نیز در این منبع منتشر شد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس

ظاهراً قرار است آیفون ۱۴ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی عرضه شود و دو گوشی دیگر یعنی گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو دارای نمایشگرهای ۶.۱ اینچی خواهند بود. البته هنوز نمی‌توانیم چنین اطلاعاتی را تأیید یا تکذیب کنیم؛ اما شاید اپل هم تحت تأثیر این گزارش‌ها قرار گرفت و برای نخستین بار یک گوشی با نمایشگر بزرگ بدون پسوند پرو را وارد بازار کند. همان‌طور که گفتیم دلیل حذف آیفون مینی از سری گوشی‌های آیفون ۱۴، فروش کم آیفون ۱۲ مینی نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که فروش آیفون ۱۲ پرو مکس به دلیل برخورداری از نمایشگر بزرگ‌تر، نسبت به سایر گوشی‌های آیفون ۱۲ بیشتر بوده است.

به نظر شما حذف مدل آیفون - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس - مینی تصمیم درستی است یا خیر.  با توجه به اینکه گوشی‌های آیفون تنها در زمینه اندازه نمایشگر و عمر باتری با سایر گوشی‌های آیفون تفاوت دارند و در سایر بخش‌ها مشخصات کاملاً یکسانی با دیگر گوشی های آیفون دارند، می توان  گفت این گوشی‌ها ارزش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس - خرید بالایی دارند و ممکن است حذف آن‌ها  خبر خوبی برای طرفداران گوشی‌های آیفون نباشند. درضمن بسیاری از افراد توانایی خرید آیفون پرو و پرو مکس را ندارند و در صورت حذف آیفون مینی،  چنین افرادی دیگر توانایی خرید گوشی جدید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لارستان استان فارس - آیفون را ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone