🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10219.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ارتش آمریکا موشک کروز هایپرسونیک خود را با موفقیت آزمایش کرد

ارتش ایالات متحده یک قدم به دستیابی به موشک کروز هایپرسونیک با قابلیت پرتاب از هوا نزدیکتر شد، چرا که دارپا توانسته با موفقیت سیستم مفهومی HAWC را در همکاری با نیروی هوایی آمریکا آزمایش ...

ارتش ایالات - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - متحده یک قدم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - به دستیابی به موشک کروز هایپرسونیک با قابلیت پرتاب از هوا نزدیکتر شد، چرا که دارپا توانسته با موفقیت سیستم مفهومی HAWC را در همکاری با نیروی هوایی آمریکا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - آزمایش کند.

موشک‌های هایپرسونیک به موضوع داغ این روزها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - در حوزه نظامی تبدیل شده‌اند و شاهد رقابت سنگینی میان کشورهای مدعی هستیم. در ژوئیه سال جاری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - میلادی روسیه از تست موفق موشک کروز هایپرسونیک خود به نام «Tsirkon» خبر داد و کره شمالی هم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - اخیرا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - مدعی آزمایش یک موشک هایپرسونیک جدید شده است.

ارتش آمریکا هم مشغول کار روی چندین موشک هایپرسونیک پس از ترک برنامه‌های مربوط به جنگ‌افزارهای الکتریکی است. موشک کروز هایپرسونیک آمریکا برای دستیابی به سرعت بالاتر از ۵ ماخ به موتور تنفس هوایی وابسته است.

تست پرواز آزاد دارپا شامل موشک هایپرسونیک توسعه یافته توسط «Raytehon Techonologies» بوده که از یک هواپیمای ناشناس پرتاب - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - شده است. این موشک با استفاده از موتور راکت جامد خود به سرعت سوپرسونیک دست پیدا کرده و سپس با استفاده از یک موتور «اسکرم‌جت» که توسط شرکت «نورثروپ گرومن» توسعه یافته، سرعت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - بالاتر از ۵ ماخ را تجربه کرده است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان

این موتور اسکرم‌جت هوای ورودی را فشرده کرده و پیش از اشتعال جریان هوا، آن را با سوخت هیدروکربن ترکیب کرده که نتیجه‌اش، دسترسی به سرعت بالاتر از ۵ ماخ بوده است.

دارپا اهداف مختلفی را برای این پرواز آزمایشی درنظر گرفته بود که شامل جدا شدن امن از جنگنده، جداسازی بوستر و عملکردهای مناسب موتور می‌شد. به گفته دارپا، HWAC در اتمسفر غنی از اکسیژن بهترین عملکرد را از خوش نشان می‌دهد و سرعت بالا و مانورپذیری‌اش به گونه‌ای است که نمی‌توان آن را شناسایی کرد.

این اولین آزمایش موفق چنین جنگ‌افزاری از سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لنگرود استان گیلان - و پرتاب موفق اخیر، یک اتفاق تاریخی به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ترخان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ یه سوال داشتم مرکز شما آیا سمت درویشانبر لنگرود سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در درویشانبر شهر لنگرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone