🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36595.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوشی‌ های مینی گلکسی اس 8 لایت و گلکسی A8 Star سامسونگ در راهند

پیش از این درباره‌ی عرضه گوشی‌ های مینی سامسونگ شایعاتی مطرح شده بود و به نظر می‌رسید که دو مدل SM-G8750 و SM-G8850 با نام گلکسی دریم لایت عرضه شوند. اکنون شواهدی بدست آمده که ماجرا ...

پیش از این درباره‌ی عرضه گوشی‌ های مینی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - سامسونگ شایعاتی مطرح شده بود و به نظر می‌رسید که دو مدل SM-G8750 و SM-G8850 با نام گلکسی دریم لایت عرضه شوند. اکنون - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - شواهدی بدست آمده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - که ماجرا را عوض کرده و نشان می‌دهد که Dream درواقع اسم رمز گلکسی اس ۸ بوده و درنتیجه G8750 به نسخه لایت آن اشاره دارد. شماره مدل G8850 نیز به احتمال زیاد مربوط به موبایل دیگری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - تحت عنوان گلکسی A8 Star است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

این دو موبایل به یکدیگر شباهت‌های زیادی دارند، برای مثال هر دوی آنها احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده می‌کنند. با این حال هنوز اطلاعات کاملی از دیگر مشخصات این دو گوشی به دست نیامده است.

به تازگی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - پایگاه اطلاعاتی رگولاتوری چین TENAA، مشخصات ثبت شده برای این موبایل‌های را به روز رسانی کرده که بر اساس، گلکسی A8 Star از یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۲۸ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل بهره می‌برد. دوربین اصلی دوگانه این موبایل از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - تشکیل شده و یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی دیگر نقش دوربین سلفی را ایفا خواهد کرد. ضمن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - اینکه این گوشی از ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری با ظرفیت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

پیش از این تصور - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌شد که گلکسی A8 Star از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی و یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما اکنون معلوم شده که مشخصات ذکر شده به موبایل مینی دیگری به نام گلکسی اس 8 لایت اختصاص دارند.

اینکه استراتژی اتخاذ شده برای نام‌گذاری گوشی‌ های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - مینی سامسونگ چیست، سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده چرا که استفاده از نام گلکسی اس 8 زمانی که گلکسی اس 9 در بازار عرضه شده، کمی عجیب به نظر می‌آید. از سوی دیگر مشخص نیست که در این میان عاقبت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - گلکسی A6 و A6 پلاس (که در واقع نسخه‌های میان رده از پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - شمار می‌روند)، چه خواهد شد.

تماشا کنید: آگهی زیبای سامسونگ با محوریت موبایل های سری گلکسی را تماشا کنید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone