🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16234.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ پست کنایه به حذف شارژر از جعبه آیفون ۱۲ را پاک کرد

اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را در بسیاری از کشورها بدون شارژر و هدفون عرضه کرده. سامسونگ در ابتدا با انتشار یک پست در فیسبوک اپل را مسخره کرد، اما اکنون این پست حذف شده ...

اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - در بسیاری از کشورها بدون شارژر و هدفون عرضه کرده. سامسونگ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - در ابتدا با انتشار یک پست در فیسبوک اپل را مسخره کرد، اما اکنون این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - پست حذف شده که ظاهرا تاییدی بر عدم وجود شارژر در جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 است.

پس از اینکه اپل در مراسم معرفی آیفون ۱۲ از عدم وجود شارژر در جعبه جدیدترین گوشی‌های خود خبر داد، رقبای آن مانند سامسونگ و شیائومی سریعا دست بکار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - شدند و در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. سامسونگ با انتشار پستی از قرارگیری شارژر در جعبه محصولات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - خود خبر داد.

در این پست که در فیسبوک منتشر شده بود، متن زیر به چشم می‌خورد:

«گوشی گلکسی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - شما آنچه به دنبالش هستید را در اختیارتان قرار می‌دهد، از ابتدایی‌ترین آن‌ها مانند شارژ تا بهترین دوربین، باتری، عملکرد، حافظه و حتی نمایشگر ۱۲۰ هرتزی.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی

در هفته‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - اخیر گزارش‌های زیادی درباره حذف شارژر از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 منتشر شده و حالا این پست سامسونگ هم حذف شده. اگر سری به این پست بزنید، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - با نوشته زیر مواجه می‌شوید:

«در حال حاضر این محتوا در دسترس - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - نیست. هنگامی این مشکل رخ می‌دهد که صاحب پست آن را تنها با گروه کوچکی از افراد به اشتراک می‌گذارد یا اینکه آن را حذف می‌کند.»

اپل شارژر و هدفون را از جعبه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و همچنین گوشی‌های قدیمی‌تر خود مانند آیفون SE حذف کرده. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - اپل دلیل چنین اقدامی را کمک به محیط زیست و کاهش ۱۰ درصدی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - انتشار سالانه گازهای گلخانه‌ای خود اعلام کرده. در حالی که حذف این موارد از جعبه آیفون‌ها و کاهش ابعاد آن‌ها به نفع محیط زیست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - خواهد بود، میلیاردها دلار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - هم سود اضافه به حساب بانکی اپل واریز می‌شود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی

حالا ظاهرا سامسونگ در این مسیر گام برمی‌دارد و شرکت بعدی خواهد بود که به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - بهانه کمک به حفظ محیط زیست، شارژر و احتمالا هدفون - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - را از جعبه پرچمدارهای خود مانند سری گلکسی S21 حذف می‌کند. این اولین باری نیست که اپل شرو‌ع‌کننده یک تغییر بزرگ در گوشی‌های هوشمند است.

اپل چندین سال پیش با معرفی آیفون ۷ و ۷ پلاس تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از گوشی‌های خود گرفت که اگرچه در ابتدا واکنش تند رقبای آن را در پی داشت، اما در نهایت اکثر آن‌ها چنین پورتی را از پرچمدارهای خود حذف کردند. حالا ظاهرا در آینده اکثر پرچمدارهای اندرویدی با جعبه‌ای بدون شارژر و هدفون از راه می‌رسند. این اقدام در کنار صرفه‌جویی در هزینه، فروش لوازم جانبی مانند هدفون‌های بی‌سیم را هم افزایش خواهد دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone