🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10212.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کلاب‌هاوس به قابلیت ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها مجهز می‌شود

کلاب‌هاوس از قابلیت‌های جدیدی از جمله ویژگی «Universal Search» برای جستجو در محتوای چت‌روم‌ها، ویژگی «Replay» برای ضبط محتوای صوتی، ویژگی «Clips» برای تهیه فایل ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای صوتی با قابلیت اشتراک گذاری ...

کلاب‌هاوس از قابلیت‌های جدیدی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان - از جمله ویژگی «Universal Search» برای جستجو در محتوای چت‌روم‌ها، ویژگی «Replay» برای ضبط محتوای صوتی، ویژگی «Clips» برای تهیه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان - فایل ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای صوتی با قابلیت اشتراک گذاری برای دیگران و «Spatial Audio» با هدف تجربه کاربری بهتر برای همه کاربران رونمایی کرد.

ویژگی Universal Search

کاربران کلاب‌هاوس با استفاده از این قابلیت می‌توانند در قسمت جستجو، علاوه بر جستجوی نام افراد و روم‌ها، با کلمات کلیدی انتخابی خود محتوای چت‌روم‌ها را نیز به راحتی جستجو کنند. این امکان اولین بار است که در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌گیرد.

در حال حاضر قابلیت Universal Search در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار دارد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان

ویژگی Replays

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بزودی نسخه غیربتا آن در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد، Replays نام دارد که امکان ضبط محتوای صوتی چت‌روم‌ها - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان - را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران کلاب‌هاوس می‌توانند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان - محتوای صوتی چت‌روم‌ها را ضبط و دانلود کنند. بعد از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان - ضبط محتوای صوتی، مدیران چت‌روم‌ها می‌توانند گزینه ضبط را براساس نیاز خود فعال یا غیرفعال کنند. این قابلیت برای ضبط محتوای چت‌روم‌های عمومی طراحی شده است.

ویژگی Clips

ویژگی Clips، در حال حاضر در دسترس برخی کاربران قرار دارد که می‌توانند از طریق آن کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای چت‌روم‌های عمومی ضبط کرده و برای دیگران به اشتراک بگذارند.

کاربران برای دریافت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان - کلیپ‌های کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای، کافی است روی نماد قیچی ضربه بزنند و محتوای مورد نظر را انتخاب و دانلود کرده یا با دیگران به اشتراک بگذارند. نماد قیچی برای کاربران در قسمت پایین صفحه نمایش داده می‌شود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان

ویژگی Spatial Audio

کلاب‌هاوس در تلاش است تا قابلیت Spatial Audio را در دسترس کلیه کاربران هر دو سیستم عامل اندروید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان - و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر املش استان گیلان - iOS قرار دهد تا تجربه صوتی بهتری در این پلتفرم داشته باشند و زمانی که در چت‌روم‌ها حضور  دارند، تصور کنند در سالن واقعی کنفرانس هستند.

قابلیت‌های جدید می‌تواند بسیار کاربردی باشد و به نظر می‌رسد کاربران از این قابلیت‌ها استقبال می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone