🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10210.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

عضو کمیته ملی واکسن کرونا نوید داد: امکان بازگشت به زندگی عادی با قرنطینه هوشمند

عضو کمیته ملی واکسن کرونا با بیان اینکه قرنطینه هوشمند نویدی برای راه‌اندازی دوباره اقتصاد و مهار کرونا است اعلام کرد با این طرح، بازگشایی کسب‌وکارها، رفت‌وآمد جاده‌ای و … به طور هوشمند رصد می‌شود ...

عضو کمیته ملی واکسن کرونا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - با بیان اینکه قرنطینه هوشمند نویدی برای راه‌اندازی دوباره اقتصاد و مهار کرونا است اعلام کرد با این طرح، بازگشایی کسب‌وکارها، رفت‌وآمد جاده‌ای و … به طور هوشمند رصد می‌شود و افرادی که واکسن زده و ناقل نیستند اجازه بازگشایی کسب‌وکار، سفر و تردد را خواهند داشت.

طی روزهای اخیر، وزیر بهداشت و اعضای ستاد ملی کرونا از اجرای لاک داون هوشمند با توجه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - به افزایش آمار واکسیناسیون در کشور خبر داده بودند. اکنون «مصطفی قانعی»، عضو کمیته ملی واکسن کرونا در گفتگو با صداوسیما به تشریح جزئیات این طرح پرداخته است:

«براساس تلاش‌های دو ساله شرکت‌های دانش بنیان در حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات هوشمند و مدیریت خوب وزارت کشور، سامانه‌ای به طور هوشمند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - طراحی شده است که به تمامی بانک‌های اطلاعاتی ترددها و ورود و خروج به کشور و تمام سامانه‌های اطلاعاتی متصل است.»

او به افرادی که واکسن زده و ناقل کرونا نیستند نوید داد که با کمک این سامانه، می توانند کسب وکار خود را باز کنند، سفر و تردد جاده‌ای داشته باشند و عملا به زندگی عادی بازگردند: «فعالیت سامانه هوشمند نویدی برای راه‌اندازی دوباره اقتصاد و مهار کروناست، برای این اتفاق، تمام نهادهای ذیربط مشارکت خواهند داشت.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان

به گفته قانعی قرار است قرنطینه هوشمند به طور آزمایشی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - طی یکی دو هفته آینده در استان قزوین اجرایی شده و بازگشایی کسب وکارها انجام گیرد. نتایج این طرح تا 3 ماه آینده به ستاد ملی کرونا ارائه خواهد شد و چنان‌چه نتایج موفقیت‌آمیز بود، وارد مرحله کشوری خواهد شد.

وی در ادامه به ویژگی‌های طرح قرنطینه هوشمند اشاره کرده و گفت:

«سامانه قرنطینه هوشمند تمام ترددهای یک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - باشگاه ، کسب‌و‌کار و رفت‌و‌آمدهای جاده‌ای و … را به طور هوشمند رصد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - می‌کند و این امکان را فراهم می‌سازد تا فردی که واکسن زده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - و ناقل کرونا نیست بتواند به ادامه کسب و کار بپردازد. در این طرح اطلاعات تردد مبادی میان جاده‌ای هر فرد ردیابی می‌شود و در صورتی که فرد واکسن زده باشد و ناقل نباشد اجازه انجام سفر و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - تردد را دارا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - خواهد بود.»

به گفته قانعی نیازی به ثبت نام در این سامانه نیست و کسی کارتی دریافت نمی‌کند. فقط اطلاعات آزمایشگاهی و فردی هر شخص در سامانه ثبت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - خواهد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمام استان گیلان - شد و مجوز صادر می‌شود. اما چنان‌چه منعی وجود داشته باشد، مجوز تردد صادر نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone