🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10204.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

TCL 9X معرفی شد: تلویزیون ۸۵ اینچی Mini-LED با قیمت ۱۰ هزار دلار

شرکت TCL امروز از تلویزیون جدیدی به نام TCL X9 رونمایی کرده که از پنل ۸۵ اینچی Mini-LED با گوگل تی‌وی بهره می‌برد. این تلویزیون غول‌پیکر با قیمت ۹,۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد و ضخامت ...

شرکت TCL امروز از تلویزیون جدیدی به نام TCL X9 رونمایی کرده که از پنل ۸۵ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس - اینچی Mini-LED با گوگل تی‌وی بهره می‌برد. این تلویزیون غول‌پیکر با قیمت ۹,۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد و ضخامت و حاشیه‌های بسیار کمی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس - دارد.

از هرنظر TCL X9 یک تلویزیون پرچمدار به حساب می‌آید. پنل ۸۵ اینچی مورد استفاده در این تلویزیون از رزولوشن 8K بهره می‌برد و همچنین نور پس زمینه Mini-LED دارد، همان فناوری که در مدل ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو M1 مورد استفاده قرار گرفته و باید منتظر آن در نسل بعدی مک‌بوک پرو هم باشیم.

TCL در کنار Mini-LED، از فناوری QLED هم استفاده کرده تا رنگ‌های بهتری تولید کند و همچنین قادر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس - به پشتیبانی از رفرش ریت متغیر باشد. این تلویزیون همچنین از دو پورت HDMI 2.1 و eARC بهره می‌برد.

تلویزیون TCL X9 از فریم بسیار باریکی بهره می‌برد که نام «OD Zero» را یدک می‌کشد. این فناوری فاصله میان نور پس زمینه Mini-LED و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس - لایه نمایشگر LCD را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد که نتیجه‌اش ضخامت بسیار کم تلویزیون است. علاوه بر این، تقریبا حاشیه‌ای هم اطراف پنل به چشم نمی‌خورد. X9 باریک‌ترین تلویزیون QLED شرکت TCL تا به امروز محسوب می‌شود.

با توجه به ضخامت کم این تلویزیون، TCL برای سیستم صوتی‌اش به سراغ یک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس - ساندبار مستقل ۵.۱.۲ رفته که از درایورهای بهینه شده توسط Onkyo بهره می‌برد. در این سیستم صوتی یک ساب‌ووفر هم وجود دارد.

ساندبار بخشی از سیستم پایه انعطاف‌پذیر این تلویزیون محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای اتصال به دیوار، قرار دادن روی میز یا حتی زمین استفاده کرد. در این تلویزیون همچنین از یک دوربین پاپ آپ استفاده شده که می‌توان از آن برای تماس‌های تصویری از طریق گوگل Duo استفاده کرد.

تلویزیون TCL X9 - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس - از اواخر سال - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس - جاری میلادی با قیمت بالا ۹,۹۹۹ دلار وارد بازار آمریکای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شیراز استان فارس - شمالی می‌شود. البته با توجه به مشخصات فنی و فناوری‌های مورد استفاده در آن، چنین قیمتی چندان غیرمنطقی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone