🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10202.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن «طاقچه» از گوگل پلی حذف شد

طاقچه، پلتفرم دانلود و خرید کتاب یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ایرانی است که از گوگل پلی حذف شده است. اگرچه طاقچه به دیجیاتو می‌گوید گوگل دلیل این اقدام را بیان نکرده و پیگیری‌های این شرکت ...

طاقچه، پلتفرم دانلود و خرید کتاب یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ایرانی است که از گوگل پلی حذف شده است. اگرچه طاقچه به دیجیاتو می‌گوید گوگل دلیل این اقدام را بیان نکرده و پیگیری‌های این شرکت در روزهای اخیر به جایی نرسیده است.

آپارات، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - فیلیمو و بلد از جمله اپلیکیشن‌های ایرانی حذف شده توسط گوگل هستند که علت آن‌ها، تحریم‌های آمریکا عنوان شده است. در حالی که طاقچه مدتی است از استور اندرویدی گوگل حذف - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - شده و دلیل آن هنوز مشخص نیست اما با توجه به اتفاقات اخیر، حذف به علت تحریم‌های آمریکا دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان

هنوز هیچ اطلاعات جدیدی درباره تصمیم اخیر گوگل برای حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از پلی استور منتشر نشده اما مسئولان اپ‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - ایرانی در گفتگو با دیجیاتو اعلام کردند در تلاش هستند تا با مکاتبه از طریق وکلای حقوقی خود در خارج و داخل کشور بتوانند به زودی این مشکل را حل کنند و برنامه‌های آن‌ها به فروشگاه اندرویدی گوگل بازگردند.

داستان حذف برنامه‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - ایرانی از اپ استور و گوگل پلی موضوع تازه‌ای نیست. شهریور ماه 96 نیز گوگل همانند اپل با ارسال ایمیلی اقدام به حذف برخی اپلیکیشن‌های ایرانی کردند. البته حذف اپلیکیشن‌های اندروید از پلی‌استور مشکلات عدیده‌ای مشابه اقدام - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - اپل ایجاد نمی‌کند. زیرا سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - اندروید امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه‌های متفرقه می‌دهد و در حال حاضر این اپ‌های حذف شده، قابل دانلود از استورهای اندرویدی ایرانی هستند.

باید منتظر ماند و دید قطار حذف اپ‌های ایرانی باز هم قربانی بیشتری گرفته یا تنها به چند اپلیکیشن خاص - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - محدود خواهد شد. به نظر می‌رسد تحریم‌های گوگل در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - کنار فشارهای در داخل برای اجرای طرح صیانت، روزهای سختی را برای اکوسیستم استارتاپی کشور رقم زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone