تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37310.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مبارزه با دست‌انداز‌های خیابان به کمک تلفن همراه

حفظ کیفیت جاده‌ها کار آسانی نیست چرا که کیلومتر‌ها جاده را نمی‌توان با بودجه اندک تحت نظارت قرار داد. جای تعجب ندارد که بسیاری از خیابان ها و جاده‌ها فراموش شده و به کیفیتی می ...

حفظ کیفیت جاده‌ها کار آسانی نیست چرا که کیلومتر‌ها - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جاده را نمی‌توان با بودجه اندک تحت - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نظارت قرار داد. جای تعجب ندارد که بسیاری از خیابان ها و جاده‌ها - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فراموش شده و به کیفیتی می رسد که رانندگی در آنها دیگر خوشایند نیست. - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حال یک استارتاپ آمریکایی سیستمی خلق کرده که به واسطه‌ی آن تلفن‌های هوشمند به مبارزه با دست‌انداز‌های خیابان برمی‌خیزند.

تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شرکت تکنولوژی محور RoadBotics قصد دارد با به کارگیری زیرکانه‌ی الگوریتم هوش مصنوعی در دوربین‌های تلفن‌های هوشمند به طور مداوم، کیفیت جاده‌های طی شده توسط رانندگان ایالات - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - متحده‌ آمریکا را بررسی و نظارت کند.

این پروژه که بر اساس تئوری یادگیری عمیق طراحی شده است می‌تواند مسیر طی شده توسط کاربر را تحت نظر قرار داده تا هرگونه ناهنجاری را یافته و گزارش - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند. تکنولوژی یاد شده با استفاده از دیتای بدست آمده از کاربرانش، یک نقشه‌ی پویا طراحی می کند که به نهاد‌های نظارتی مربوطه کمک می‌کند وضعیت جاده‌ها، خیابان‌ها و پل ها را در تقریبا به صورت همزمان نظارت کنند.

تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

«مارک دسانتیس» مدیرعامل رودباتیکز درباره‌ی تکنولوژی بکار رفته در سیستمشان - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می‌گوید:

ما با استفاده از تلفن‌های هوشمند در ماشین‌ها و پلتفرم یادگیری عمیق مبتنی بر کلاود خودمان، روشی طراحی - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده‌ایم که می‌تواند کیفیت خیابان‌ در زمینه‌های پوشش سطح، - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نماد‌های راهنمایی رانندگی و مشخصات معمول مناطق شهری، روستایی و بزرگراه‌ها را تحت نظر قرار دهد. بر این اساس هر تلفن هوشمندی که روی داشبورد یا شیشه‌ی ماشین‌‌ها قرار گرفته، اطلاعات ویدیویی از دوربین خود تهیه کرده و به کمک مسئولان می‌آید. این محتوای ویدیویی در اولین - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارتباط موبایل با اینترنت به پلتفرم ما انتقال داده - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده و استفاده می‌گردد.

تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این تکنولوژی در حال حاضر در ۲۲  منطقه شهری واقع در ۸ ایالت به کار گرفته شده است و به گفته دسانتیس قرار است به - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زودی در کشور‌های دیگر هم - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده شود تا دیگر دست‌انداز‌های خیابان آرامش رانندگان را بهم نزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone